beschuldingen van soa of niet.

A

Anonymous

Guest
lekker ding zei:
Modepopje Roosje zei:
Voor de mannen die willen komen soa test ligt klaar voor t bewijs! Bijdeze gooi ik me eruit

Goh opeens is ie er terwijl je aan het werk bent. Ik dacht dat ie online zou komen. Maar voor mij maak het verder niets uit ik kwam toch al niet meer.. ;)

Saluut Modepoproosje en kornuiten.

vanwege de emmer stront die jij en je medewandelaars over haar uitgestort hebben, heeft roosje besloten om niets meer op dit forum te doen.
omdat jullie niet kunnen stoppen met stront storten.
er is nu een meid die er op het moment nogal erg van flipt en zeer emotioneel is. en alles wat jullie zeggen en doen doet haar veel bij.
daarom heeft ze de dappere beslissing genomen om helemaal niet meer te reageren,
want gaat het niet over soa dan gaat het wel over wat anders bij jullie

Roosje en ik hebben daarom besloten om samen een nieuw forum te beginnen voor mensen die wel respect voor anderen hebben en voor mensen die weten wanneer ze genoeg schade hebben aangericht.
helaas weten sommige van jullie dat niet. en daarom willen mij niets meer met dit forum te maken hebben.
ik zal je het adres van mijn nieuwe forum nog wel geven. niet dus

maar goed. als je het bewijs wil kan je haar ook gewoon even bellen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
mickey19822 zei:
lekker ding zei:
Modepopje Roosje zei:
Voor de mannen die willen komen soa test ligt klaar voor t bewijs! Bijdeze gooi ik me eruit

Goh opeens is ie er terwijl je aan het werk bent. Ik dacht dat ie online zou komen. Maar voor mij maak het verder niets uit ik kwam toch al niet meer.. ;)

Saluut Modepoproosje en kornuiten.

vanwege de emmer stront die jij en je medewandelaars over haar uitgestort hebben, heeft roosje besloten om niets meer op dit forum te doen.
omdat jullie niet kunnen stoppen met stront storten.
er is nu een meid die er op het moment nogal erg van flipt en zeer emotioneel is. en alles wat jullie zeggen en doen doet haar veel bij.
daarom heeft ze de dappere beslissing genomen om helemaal niet meer te reageren,
want gaat het niet over soa dan gaat het wel over wat anders bij jullie

Roosje en ik hebben daarom besloten om samen een nieuw forum te beginnen voor mensen die wel respect voor anderen hebben en voor mensen die weten wanneer ze genoeg schade hebben aangericht.
helaas weten sommige van jullie dat niet. en daarom willen mij niets meer met dit forum te maken hebben.
ik zal je het adres van mijn nieuwe forum nog wel geven. niet dus

maar goed. als je het bewijs wil kan je haar ook gewoon even bellen.

Waarvan akte. :p

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ben je nu de spreekbuis van Roosje?
Maar oke dankje voor de mededeling.
doei en veel succes met het forum.

A

Anonymous

Guest
Barefan zei:
ben je nu de spreekbuis van Roosje?
Maar oke dankje voor de mededeling.
doei en veel succes met het forum.

roosje is een hele goede vriendin van mij, en ik vind het heel erg wat haar hier allemaal aangedaan wordt
door Mr black, glijmiddel, Peeweeherman en natuurlijk niet te vergeten lekker ding.

ik hoop dat jullie hier allemaal een zeer zeer goed gevoel aan over houden.
gelukkig zijn er voor jullie nog 15000 andere mannen.

om met lekker dings zijn fameuze woorden te eindigen.

saluut zielepiet lekker ding en mede zielepieten

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
mickey19822 wil je dan nu aub de daad bij het woord voeren en verdwijnen?
Je zou ons er allen een groot plezier mee doen!

A

Anonymous

Guest
Barefan zei:
mickey19822 wil je dan nu aub de daad bij het woord voeren en verdwijnen?
Je zou ons er allen een groot plezier mee doen!

ik had gezegd na vandaag.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Houdt ie nooit lang vol.... ;) :lol:

En gelukkig worden Ziele Pieten niet verboden in tegen stelling tot Zwarte Pieten, helaas :lol: :lol: :lol:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
als je zo door doet haal je het einde van de dag niet op dit forum hoor.

A

Anonymous

Guest
Barefan zei:
als je zo door doet haal je het einde van de dag niet op dit forum hoor.

ik vind alles prima hoor.
het nieuwe forum is al gemaakt. en vanaf nu ga ik bij elke advertentie en klant vragen of ze daarop willen reageren.
en dan kan ik ze altijd een echt forum aanbieden, waar mensen nog respect hebben voor elkaar.

dit had heel anders kunnen gaan als mensen gewoon respect voor elkaar hadden gehad. en dat vind ik echt heel jammer.
en ik vind het nog meer jammer dat de beheerder van deze site er niet iets aan gedaan heeft en disrespect naar anderen dus blijkbaar normaal vind.

daarom distancieer ik me na 5 uur vanmiddag compleet van deze site. en ga ik voorlopig met een gratis forum werken, maar laat ik een echte site ontwerpen door een webdesigner waar echte respectvolle mensen hun belevingen op kunnen zetten.

jammer dat het zo moet eindigen want in het begin had ik echt een positief gevoel over deze site.

zonde zonde zonde

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ja mea culpa mea culpa mea maxima culpa, het is allemaal mijn schuld ik zal straks bij de kerk gaan biechten hoor.

A

Anonymous

Guest
Barefan zei:
ja mea culpa mea culpa mea maxima culpa, het is allemaal mijn schuld ik zal straks bij de kerk gaan biechten hoor.

het gaat me niet om jouw.
maar bepaalde berichten had je kunnen en moeten verwijderen. en je had bepaalde mensen ook op de vingers kunnen tikken. net zoals je mij eigenlijk 2 keer gedaan hebt. en dat vind ik heel jammer.

maar ja schijnbaar verschillen we daarin van mening.
maar goed. wat hebben jullie nu eigenlijk bereikt. een overstuur meisje. wat uiteindelijk soa vrij is.
dat is het enige waar de strontstorterij van bepaalde mensen hier goed voor is geweest.
en dat is jammer, dit had echt nergens voor nodig geweest.

A

Anonymous

Guest
Barefan zei:
jij weet neit wat ik naar wie heb gestuurd in PM he!

nee daar heb je gelijk in, maar de berichtjes had je daarna ook kunnen verwijderen.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
waarom? dit is China niet he. we leven in een land waar een vrije menings- uiting geld voor iedereen en iedereen mag zijn of haar mening ook op het forum posten. ik ben tegen censuur!
Ik heb jou bedreigingen toch ook niet verwijderd een paar weken geleden.

A

Anonymous

Guest
Barefan zei:
waarom? dit is China niet he. we leven in een land waar een vrije menings- uiting geld voor iedereen en iedereen mag zijn of haar mening ook op het forum posten. ik ben tegen censuur!
Ik heb jou bedreigingen toch ook niet verwijderd een paar weken geleden.

nee idd.
maar je zegt dat je tegen censuur bent, maar je banned mij wel voor zeven dagen ondanks dat ik ook gewoon mijn mening geef
dus je meet met 2 maten.

A

Anonymous

Guest
Barefan zei:
je weet goed genoeg dat die ban niet daar voor was!

dat weet ik niet. want ik heb je er meerder prive berichten nog over gestuurd via de mail. met de vraag waarom het was
heb daar nooit een antwoord op gehad.

als je wil mag je me dat in een privebericht zeggen.

Terug
Naar boven