Beroep en neuken.

Voormalig lid 24606

Toogplakker
21 okt 2021
140
70
Wie van jullie heeft een beroep waarbij je bij mensen binnenkomt en sex hebt gehad ?
Ik bedoel beroepen zoals glazenwasser, deurwaarder, loodgieter, timmerman, cv monteur en dergelijke.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Geen sex meegemaakt maar wel dat ze in duster of dat je bijna alles kan zien de deur open doen om je binnen te laten.

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Ik ben wel eens ooit een klant tegengekomen in een parenclub, en ik heb haar daar ook bare mogen neuken. Later heb ik haar nog meermaals ontmoet als ik op haar bedrijf op klantenbezoek kwam, maar daar was helaas geen mogelijkheid om iets te doen. Ze was daar altijd samen met collega's. En haar collega's hebben er nooit iets van geweten.

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Jaren geleden bracht ik hout rond voor de houtkachel rond Wilnis waarveel piloten en stewardessen wonen en daar sochtends bijtijds aangekomen en diverse adressen moest hout geleverd worden en daar de ene na de andere mooie dame aangesproken voor levering en dat zag er soms schaar gekleed uit , bijna naakt , en 1 adres kon ik koffie krijgen en daar binnen zittend kwam ze met koffie aan geheel in spannende lingerie en ging schuin tegenover mij zitten en na opmerkingen van haar uit kwam ze plots op haar knieën voor me zitten en daar begon het spel .
Heeft wel even geduurd voor ik weer weg was maar alle geilgheid heeft de revue gepasseerd ,van anaal tot vaginaal alles bare ,was zo geil , maar ze wilde geen herhaling hiervan nadat ik opgefrist was , jammer eigenlijk .

13 mei 2015
1.163
462
In het begin van mijn carriére heb ik wel een paar ervaringen meegemaakt van vrouwen die een faktuur wilden vereffenen in natura. Zo konden ze het eigenlijk daarvoor vrijgemaakte budget vrij spenderen aan voor hen belangrijkere zaken.
Die waren indertijd, nog voor er enige sprake was van aids of dergelijke soa's, natuurlijk steeds bare.
Vanaf de tweede helft van de jaren 80, viel dit allemaal stil. Jammer maar helaas.

HardBass

Snuffelaar
27 feb 2020
16
4
Ik ben als monteur voor Woonhaven weleens thuis gekomen bij een dame die me daar 2 jaar eerder een keer ontvangen heeft. Heel ongemakkelijk. Vooral van haar kant duidelijk geschrokken. Inmiddels ook een partner aanwezig (of die had ze al misschien). Uiteraard wel discreet mee omgegaan want laatste wat ik wil is dat een dame zich (bijna) betrapt voelt. Maar tuurlijk had ik dr daar wel ff in mn werkkleding op de wasmachine willen neuken ja😅

Arthur55

Toogplakker
20 nov 2019
64
26
als makelaar ooit terecht gekomen bij Blanca uit Schilde. IK had ze een half jaar eerder geneukt in het Rozenhofke in Herentals. Hard geschrokken aan de voordeur, daarna samen hard gelachen en finaal bij haar thuis op de tafel geneukt. Heb de indruk dat vrouwen in de jaren 90, toch gewoon liever neukten zonder veel capsones.

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
Ik had zo'n beroep als technieker storingen. Ik kwam gedurende 40 jaar dagelijks bij meerdere klanten in huis, op de firma, en bij dames die aan privé-ontvangst deden. Dikwijls heb ik mooie, aantrekkelijke en sexy vrouwen gezien, maar nooit sex of ook maar iets in die richting mee gehad.

Op een dag had ik een opdracht voor een herstelling bij een zeer stijlvolle en klasse dame, een dame waarvan je nooit zou verwachten dat ze als prostituee zou werken. Maar tijdens de herstelling lichtte ze zelf een tipje van de sluier op en werd het duidelijk wat voor werk ze deed en wat ze zoal aanbood. En ik moet zeggen dat ze me echt wel de moeite waard leek, met haar zou ik wel eens een date willen hebben.

Na een tijdje praten liet ik merken dat ik wel erg geïnteresseerd was in een date met haar, maar haar antwoord was gewoon "Neen, doe dat nooit tijdens het werk". Als ik wilde moest ik buiten het werk maar even een afspraak maken. En dat heb ik een tijdje later dan ook gedaan, een afspraak die me zo goed bevallen was dat ik haar nadien nog zeer regelmatig bezocht heb. Ik heb heerlijke momenten beleefd met deze vrouw met wie ik na een tijdje een zeer goed contact had. Helaas na enkele jaren melde ze me bij het zoveelste bezoekje dat ze ging stoppen met haar activiteit. Ik heb dan toch nog een nieuwe afspraak kunnen regelen op haar allerlaatste dag als allerlaatste klant. En dat werd een afscheid waarbij de tijd echt geen rol meer speelde en ik overheerlijk verwend werd. Een avondje om nooit meer te vergeten. Helaas was er daarna niks meer van dit moois. Ik bewaar na zovele jaren nog steeds de allerbeste herinneringen aan deze heerlijke vrouw.

Terug
Naar boven