Berlijn

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Geloof het of niet maar dit is echt voorgevallen.
Ik ben ooit eens weggeweest (verlengd weekend) met een dame die hier ook beschreven staat. Ik had kennis gemaakt met deze dame via dit forum. Kort na mijn bezoek aan haar voor de eerste keer was ze door verkeerde beschuldiging van SOA gestopt maar dat wist ik toen nog niet. In hetzelfde jaar (2022) in het najaar had ik nog eens een bericht gestuurd naar haar partner met de vraag of ze nog een plaatsje voor me had, en hij vertelde me dat hij dit haar ging vragen omdat ze gestopt was. De dag nadien bericht gekregen dat ik uitzonderlijk nog eens mocht langskomen. Ik natuurlijk blij want de dame was 1000% mijn goesting ! Ik had haar tijdens mijn eerste bezoek op een manier behandelt dat dit haar bijgebleven was en positief ervaren geweest was voor haar.
Na enige bezoekjes terwijl haar echtgenoot uit werken was, had ze me gevraagd om eens samen een weekendje weg te gaan.
Dit besproken met haar teergeliefde echtgenoot en afgesproken om naar Berlijn te gaan tijdens 1 mei weekend in 2023.
Nu had ze tijdens mijn bezoekjes die ervoor waren al eens iets laten vallen wat ze graag wilde doen.
Daar toegekomen op de kamer moest ik mij uitkleden, samen douchen en op het bed gaan liggen, dan had ze me aan bed vast gebonden naakt !
Toen ik er lag vertelde ze gewoon " nu ga ik sporten" want in het hotel was een gym aanwezig en toen ging zij regelmatig naar de gym (3x/week).
Met blinddoek lag ik op het bed vastgebonden te wachten tot zij zou terug keren.
Opeens hoorde ik geklop op de deur en opengaan , een beetje gestommel en een kleine gil, want een kamermeisje was binnen gekomen en verschoten. Zij kwam horen of we nog iets nodig hadden van "roomservice", tja op dat moment had ik dit niet nodig van het kamermeisje :cool:
Na (geschat) 15min hoorde ik de deur terug open gaan en daar was mijn vaste deerne, helemaal bezweet van het sporten en ze zag me liggen, ik hoorde haar uit de kleren gaan, voelde haar mond aan mijn kleine vriend en ineens haar bezweet poesje op mijn mond, ik moet wel zeggen dat ze lekker smaakte naar het natuurlijke zweet.
Na de daad heb ik haar alles verteld van het kamermeisje en ze moest hierom lachen en vroeg me of ik niet het kamermeisje had uitgenodigd om service te laten leveren. :p
Nee was mijn antwoord, want ik wilde geen jaloerse dame bij mij op de kamer in de nacht , want ze was degelijk jaloers als ik al eens langdurig naar een andere schone deerne aan het kijken was hahaha.
Telkens ik de dagen nadien aan het rondlopen was in het hotel heb ik geprobeerd om de kamermeisjes te ontwijken want ik weet tot nu toe nog altijd niet dewelkste het was :ROFLMAO:
Nog nadien een paar andere grootsteden samen aangedaan onder de goedkeuring van haar thuisfront, maar het contact was verwaterd door omstandigheden tussen ons beide. Ik moet wel zeggen dat ik nog elke dag aan haar denkt, aan haar schoonheid, aan de mooie momenten, want deze vrouw was voor mij echt relatiemateriaal geworden.
grtz

Terug
Naar boven