Bereikbaarheid Antwerpen

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Collega's barefans
Ik heb een vraag i.v.m.de bereikbaarheid van Antwerpen.
Ik zou heel graag eens naar Antwerpen gaan om eens te gaan lopen en te ontdekken ;)
Maar de hele dag hoor je op de radio,files vanop de E17,vanop de A12 :(
Hoe gaan jullie naar Antwerpen,en wanneer is de beste tijd om te gaan?
Ik hoor het wel.
Grt

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Simpel, naar Antwerpen is er nooit een goed moment. Elke keer is daar naartoe moet sta ik in file. Paar keer naar gang-bang willen gaan in Wommelgem. Maar 3 van de 5 keer mogen terugkeren nadat ik meer dan uur vaststond in de files daar.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
pak een trein, boek een hotel, en ga de volgende dag terug, is ook een optie.
geen file en een dagje de toerist uithangen. ;)

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ikzelf heb geen auto en ga dus altijd met de trein. Maar zelfs al hebt ge een auto, het kan voordelig zijn om met de trein te gaan, geen gedoe met files of parkeerplaats zoeken. Ik ben het dus eens met nestorix.

De rendez-vous hotels Appelmans en Condessa zijn op wandelafstand van het station Antwerpen CentraaL. Het hotel Nord en de rodelichtenwijk zijn wat verder, maar het is nog te doen, als ge nog in staat zijt om een halfuur te stappen (zou moeten, waant als ge niet fit zijt, hoe kunt ge dan van bil gaan :mrgreen: ). Een hotel nemen voor de nacht kan een goed idee zijn, bij voorbeeld als ge de nacht-shift in de rodelichtenwijk wilt doen. Als de week niet gaat is er in de nacht van zaterdag op zondag zeker nog veel te doen. Voorts is het zo dat men in rendez-vous hotels ook kamers verhuurt voor de ganse nacht, niet duurder dan een gewoon hotel en ge kunt dan uw "date" op de hotelkamer "doen" of zelfs de ganse nacht houden. Ge moet in het hotel wel uw paspoort tonen als het voor de ganse nacht is.

31 aug 2016
1.194
112
Ik heb nooit geen file als ik in een geile bui naar het Antwerpse afreist.
Ben vaak naar gb geweest in Wommelgem op allerlei tijden .
Heb nooit het begin hoeven te missen .

Terug
Naar boven