Benzine prijs, daardoor minder naar de dames of al een keer Afgezegd?

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Ik werk bij een autodealer en mag vrij demo auto's pakken voor eigen gebruik, tanken gebeurd door de auto poetsers met een bedrijfspas dus daar hoef ik me ook niet druk om te maken :lol:

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Een auto is een relikwie uit de vorige eeuw!

Laat de prijzen voor de benzine van die vehikels gerust nog wat stijgen....

Een normaal mens neemt anno 2022 het OPENBAAR VERVOER!

(tenzij je zoals een paar % van de bevolking in een boerengat woont, dan is een eigen auto nog te verantwoorden)

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Grote afstanden combineer ik altijd met zaken.
Kleine afstanden (tot 60 km) kosten ongeveer 5 euro extra aan benzine. Als je serieus deze hobby bedrijft ga je daar echt niet van wakker liggen.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
DriverT zei:
Een normaal mens neemt anno 2022 het OPENBAAR VERVOER!

(tenzij je zoals een paar % van de bevolking in een boerengat woont, dan is een eigen auto nog te verantwoorden)

Ik lees dat een auto voor mij nog te verantwoorden is. Voor het dichts bijzijnde station moer ik eerst 15 minuten fietsen en daarna een dik half uur met de bus. Als ik dan vervolgens nog met de trein moet en ook nog terug ben ik een hele dag kwijt. Ben blij dat ik een auto heb ;)

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
90% van de hoeren die ik wil bezoeken kan ik sneller bereiken met het openbaar vervoer dan met die stress auto!
Dat was mijn 'pointe'......

Helaas is voor sommigen een auto nog steeds een statussymbool. Welkom in de 21ste eeuw mensen....

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
DriverT zei:
90% van de hoeren die ik wil bezoeken kan ik sneller bereiken met het openbaar vervoer
Dan kun je alleen hoeren bezoeken die op maximaal 15 minuten lopen van een trein/bus/tram halte liggen. Blijkbaar ben je nog nooit in het buitenland geweest.
Ik heb medelijden met je, bro. Maar goed, ieder zijn meug.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
De kleine penisje en hun autootjes.... Je mag er niks over zeggen...

Vroem vroem... stoer!

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Laat ik nu veel met de motor doen , practisch voor de deur parkeren , voor aan bij verkeerslicht , wat wil je nog meer , nog nooit met openbaar vervoer geweest , zo irritant om te wachten en te stressen voor een eventuele volgende aansluiting

Nightangel'71

Toogplakker
16 mrt 2021
73
29
DriverT zei:
De kleine penisje en hun autootjes.... Je mag er niks over zeggen...

Vroem vroem... stoer!

Vreemde gedachten heb jij over mensen die een auto hebben. Zal wel een soort zwarte humor zijn. :roll:
De tramhalte het dichts bij is met de auto ruim Anderhalf uur.
Treinrails en station om op te stappen 35 minuten met de auto of 1 uur en 9 minuten met de bus!
Als het aan jou ligt heb ik een volle dag nodig om ergens te geraken waar ik mijn zak kan verlossen. :lol:
Heb 't ding nodig ; OV rijdt niet op de tijden dat ik werk. En ja , als ie dan toch voor de deur staat.

Ontopic:
Benzineprijs zal me een worst wezen. Ik tank E5 (98) in Belgie waar 't nog steeds zo'n 30 cent/L. goedkoper is dan de Nederlandse E10-troep.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Tsja, sommige OV reizigers voelen zich nu eenmaal moreel verheven boven het rapalje dat zich per automobiel verplaatst. Jammer.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Te mooi om waar te zijn, maar dit hoort hier wel bij.
Ik rij lpg en dat scheelt enorm.

Bijlagen

• IMG-20220626-WA0000.jpg
    IMG-20220626-WA0000.jpg
    59,2 KB · Weergaven: 194
31 aug 2016
1.194
112
Voor mensen die in een grote stad wonen is een auto geen optie maar een last post .
Zijn genoeg stedelingen die niet eens een rijbewijs hebben
De tram metro bus is daar in de buurt waardoor ze de gedachte hebben de auto niet nodig te hebben .

Ik heb het geluk dat ik in een gezonde agrarische omgeving woont .
Waar een rijbewijs van levensbelang is !!
Het openbaar vervoer 2 x per uur naar een station vertrekt .

Daarom ben ik blij met mijn auto's en motor's .
Betreffende de brandstof prijs ik tank in België .
Ik kijk niet echt naar de kosten heb regelmatig een toertocht heb met 1 van mijn auto's of motor's .
Die zijn alle net de eigenaar zeer dorstig .

Voor het bezoek van dvp ga ik niet verder rijden dan max 60 km enkele reis altijd gedaan.

Waarom zover gaan zoeken als je het dichter bij huis na een iets intensievere zoektocht het ook kan vinden.

Nu ik in Italië ben heb ik beschikking over een bedrijfswagen en een pas van de zaak .

Terug
Naar boven