Benzine prijs, daardoor minder naar de dames of al een keer Afgezegd?

horny cowboy

Toogplakker
18 jun 2015
73
0
Hebben jullie door de hoge benzine prijs al een keer afgezegd of een date niet door laten gaan?

Wat mij opvalt, dat ik "als ik niet zeker ben, omdat ze vorige klanten heeft laten zitten" deze dames nu over sla.
Een paar maanden was het jammer dat ze mij liet zitten, nu is het duur en jammer.
Waardoor ik deze dames mijd, merk ik.

Ik rij dan liever iets verder, dat ik zeker ben en merk dat ik meer in de buurt rond kijk.

Hebben jullie dit ook?

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
De verreden benzine valt wat mij betreft in het niet met de prijzen die je betaald voor de services bij de dames. Zelfs als je van ver komt, stel je rijd 20 E aan benzine, dan is dat alsnog maar maar enkele Euro's meer nu met de verhoogde benzine prijzen. Daar zeg je toch geen date voor af van bijv. 100 E? ;)

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Ik zeg er ook geen date op af, maar hier in Nederland lopen we al zachtjes aan richting de 2,50 de liter.

Mijn auto doet gemiddeld 1:10, een snelle rekensom leert me dus als ik 100km enkele reisafstand heb dit me totaal zo'n 50 euro aan benzine kost, toch best wel geld dus.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
In de laatste jaren komt het geld met bakken binnen bij m'n bedrijf dus ik heb daar (nog steeds) geen last van maar ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.

horny cowboy

Toogplakker
18 jun 2015
73
0
Ook nog niet gedaan, als hoofdreden.
Maar ga niet snel meer "naar dames die bekend staan om het op het laatste moment afzeggen".
Omdat ik liever die € 100 in mijn zak hou.

Sabrina is bijvoorbeeld 227 km heen en 227 km terug.
Maar omdat ik weet dat als ik met haar afspreek ze er echt is, is dit geen probleem voor mij.
En omdat ze een echt super geile slet is, scheelt ook veel 😉😂

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Ik ben wel zuiniger geworden.
Waar ik vroeger soms 2 keer per maand afsprak, is dat 1 keer per maand.
Wel steeds een hele avond (18u tot 23/24h of overnight) met studente geneeskunde , bare.

Ik weet dat ze nog anderen heeft, i don't care.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik probeer het te houden op 1 bezoek per mand. Maar ik faal vaak geef ik toe. Als het uitkomt wegens werk en prive zal ik sneller overstag gaan, dan dat ik moet opletten voor het thuisfront.

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Hier zit de knip erop...als alleenstaande met twee kinderen is het te duur voor mij geworden.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Public Transportation and pay 32 euro a month, can travel all I want on the weekends with the train

Gotta fuck at least 1x every week and usually be 3x or more every week :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Baley :cool: :cool: :cool:

Dodger

Toogplakker
3 dec 2018
66
55
Nope! Ik rijd een V6 die alleen V-power lust.
Die kocht ik om te genieten, niet omdat het zuinig rijdt...
Ik blijf genieten dus blijf dames bezoeken...
Ben in ieder geval blij dat ik nu geen V8 meer rijd!

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
geen last van laat de prijzen nog maar hoger worden .... en de meerprijs naar het ov .....

A

Anonymous

Guest
Ik ga altijd met het openbaar vervoer. Heb geen rijbewijs.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
overgestapt naar hybrid. rijdt nu gemiddeld 1:20 ipv 1:10 met mijn vorige automaat auto.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Ik rijd al 9 jaar met een elektrische auto. Al 400.000 km op de teller, zonder pech en ik denk dat ik er 1 miljoen km mee zal kunnen rijden. Een elektromotor verslijt niet. Het kost me 2 € per 100 km aan elektriciteit. Geen onderhoudskosten meer en geen CO2 uitstoot meer als ik de dames ga bezoeken :) . Ik vraag me af hoe jullie het aandurven om nog met diesel of benzine te rijden. Het is totaal onverantwoord.

A

Anonymous

Guest
Ik heb sinds kort een leaseauto en hoef niet meer op de brandstofkosten te letten, maar voorheen deed ik dat wel en zelfs met de oude eruro95 prijzen reed ik niet verder dan 40km voor een seksdate.

Terug
Naar boven