Bellen, smsen of whatsapp

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Waarom willen zoveel dames alleen maar gebeld worden?
Tegenwoordig is het toch "normaal" om even een sms of een bericht via whatsapp te sturen?

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Om geen sms-duim te krijgen van berichten te sturen naar al die droog geilers...plus dat de stap om te bellen ipv een bericht te sturen ietsje groter is en er dan al een paar droog geilers je niet gaan lastig vallen.

31 aug 2016
1.194
112
De meeste dames hebben ook liever geen mannen van buitenlandse origine ..

Met appen of smsen kunnen ze abn Nederlands
Maar tijdens en te telefoongesprek vallen die door de mand

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
In het begin is normaal om effe te bellen en zo al kennis te maken. Je kan jezelf beter voorstellen en ze horen dat je echt bent.

Is bij NZC en NMC dames altijd mijn manier van werken. Na paar dates of zelfs voor 2'de reservatie sms ik ze, kennen mij ondertussen toch beter.

Bij mijn vaste (nu en vroeger andere) krijg ik voorrang qua daten op de rest. Stuur ook gewoon zonder afspreken af en toe berichten, je bouwt immers een intieme band op. We weten na zo'n 5 jaren veel van elkaar:). Ondanks haar enkele keren bedrogen te hebben, terug volledige trouw als je da zo kunt noemen wel.

Altijd beleefd, vriendelijk en eerlijk blijven is belangrijkste. 1'ste date is ongemakkelijkste, daarna gaat beter en vlotter bij alle DVP.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Bedankt voor de reacties!
Bij mij is die eerste stap om te bellen inderdaad "lastig" en daarom stuur ik liever een berichtje.
En waarom die eerste stap om te bellen lastig is, weet ik niet, want bij raamprostitutie stap ik zo op de dames af.....zelfs om alleen maar een praatje te maken.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Ik ben slechthorende dus appen is voor mij ideaal.

Er is dan vanaf het begin duidelijkheid. Soms bel ik en leg ik uit dat ik "doof" ben en daarom graag zaken zoals een eventuele adres per app op SMS ontvang.

De dvp hoort meestal aan mijn nasale stem dat ik niet sta te liegen. De een is professioneler dan de ander op dat gebied, salmarseggu... :|

Bij de ramen is het idd makkelijk

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
ik heb een foto in mijn profiel . Van veel dames krijg ik te horen dat ze dat wel zo prettig vinden. zo krijg ik vaak herkenbare fotos terug via wats ap.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
marius13 zei:
ik heb een foto in mijn profiel . Van veel dames krijg ik te horen dat ze dat wel zo prettig vinden. zo krijg ik vaak herkenbare fotos terug via wats ap.

Ja, ik heb ook gewoon een foto van mijzelf in het profiel. Dan kom je al een stuk serieuzer over.

sigar

Toogplakker
25 jan 2018
145
31
Profielfoto, dat is een goeie tip!
Ik whatsapp ook liever, maar ik heb nu wat anders staan.
Dus dat ga ik zeker proberen.

Dickwad

Snuffelaar
6 jan 2018
5
0
Je eigen profielfoto via je privenummer met abonnement. Handig als er ooit iets aan de hand zou zijn met de lieden die achter de dames opereren, dan kun je direct in het verdachtenbankje plaatsnemen. :evil:

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
marius13 zei:

Dat is wel een goede tip Marius13....bedankt!

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Dickwad zei:
Je eigen profielfoto via je privenummer met abonnement. Handig als er ooit iets aan de hand zou zijn met de lieden die achter de dames opereren, dan kun je direct in het verdachtenbankje plaatsnemen. :evil:

Zo duur is een smartphone toch niet meer? Ik heb twee smartphone voor prive en werk en een derde voor de afspraakjes...En allemaal met een eerlijke profielfoto

Terug
Naar boven