Bella/Rachel/Yas - Utrecht

A

Anonymous

Guest
Maar als ik het goed begrijp heeft niemand nog een date gehad met haar?
Ik hoor graag ervaringen of ze betrouwbaar is en er een beetje goed uit ziet grt

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Dame van het eerste bericht werd hier toch al besproken?
300€ voor een mooie nl dame vol te spuiten was het toen..!
Was 1 bericht over geplaatst toch..?

A

Anonymous

Guest
Ik heb hier in Utrecht privé ontvangst volgens mij ook ooit wat er over gezien onder Rachel. Maar is blijkbaar foetsie.
Durf het voor die prijs niet aan op de gok nog.

Jeroen@

Toogplakker
19 apr 2020
59
24
Ik had die advertentie geplaatst ja. Na een dag werd deze weer verwijderd. Ze heeft een heel duur kutje.... maar ze is zeker niet nep. Ze ontvangt thuis is een jaar of 25 en van Surinaamse afkomst. Erg lekker maar niet goedkoop dus. Na het financiële gedeelte gaat ze zelf ook helemaal los. Ze pijpt vol overgave en je mag in alle gaatjes. Volspuiten? Graag zegt ze.....

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Het gekke is dat ze onder drie verschillende namen adverteert met 3* ook foto's van verschillende dames.

Dus mijn vraag is, wie van de drie is ze nu?
Wil de echte nu opstaan? :)

Wellicht kan Jeroen@ hier duidelijkheid over verschaffen?

Alvast bedankt.

Jeroen@

Toogplakker
19 apr 2020
59
24
Dat kan ik zeker. De derde foto klopt in mijn ogen niet. Ze heeft aantal tattoos die ik daar niet aantref. De eerste 2 foto's zijn zeker van haar. Ze heeft een lekker bol kaal kutje die ik makkelijk herken!! Over de verschillende namen is het gissen. Als ik mij niet vergis heeft de naam Rachel verandert toen hier de eerste recensie werd geplaatst. Nogmaals, ze zegt zelf ook dat ze een hoge prijs vraagt, maar dat ze het waard is en omdat ze ook niet elk uur zin in seks heeft. Bij een lager tarief zou ze best 10 klanten op een dag kunnen doen maar dat wil ze niet. Ik geef haar geen ongelijk. Ze geeft zich wel 100 % groet Jeroen

Richard49wit

Ervaringsdeskundige
11 mei 2019
314
82
Ik sluit mij aan bij Jeroen

Deze dame is een briljante.
Behandel haar met respect en je krijgt er veel voor terug

Jigaar

Snuffelaar
19 apr 2021
5
0
Ik weet dat het heel lang geleden is, maar weet iemand of deze dame nog werkt? Ben haar contact gegevens kwijt 😔😔

Richard49wit

Ervaringsdeskundige
11 mei 2019
314
82
Ze plaatst geen advertentie meer.
Alleen nog die haar gegevens hebben spreekt ze mee af.
E-mailadres en voor de gelukkige die haar nummer hebben.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Oke maar welk nummer is het dan want die had ze een paar dat weet ik nog wel
Ik heb ze onder 3 nummers in mijn foon alle 3 dood

Terug
Naar boven