Jacksonx047
Snuffelaar
- 24 mrt 2021
- 4
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit voor uitbetalen , je bent zo je geld kwijt. Hier over hebben meerdere mensen voor gewaarschuwd.Heb Bella net een appje gezonden en direct een reactie gekregen.
Haar prijzen zijn:
€ 160/60 | € 240/90 | € 320/120
€ 200/60 €280/90 | € 360/120 dit is met PZC
€ 250/60 | € 330/90 | € 410/120 dit is met NZC
Voor de reiskosten vraagt ze € 20,00 (in mijn geval)
Ze zegt het volgende: "Bij optie nzc is de hele rambam inbegrepen dus zoenen beffen etc als je kiest voor met gaat ook alles safe zeg het altijd ff van tevoren".
Heb haar nu gevraagd of ik met een Tikkie kan betalen en wacht op een reactie.
Waar haal jij het vooruit betalen vandaan? Als je bedoelt de reiskosten; die worden betaald als ze er is. Wellicht iets te snel gelezen of gewoon de verkeerde conclusie getrokken. Als je denk dat vooruitbetalen te maken heeft met mijn vraag over een Tikke..... Nee, dat was een vraag of ik ipv contact met een Tikkie kan betalen.Nooit voor uitbetalen , je bent zo je geld kwijt. Hier over hebben meerdere mensen voor gewaarschuwd.
Ok begrepen.Waar haal jij het vooruit betalen vandaan? Als je bedoelt de reiskosten; die worden betaald als ze er is. Wellicht iets te snel gelezen of gewoon de verkeerde conclusie getrokken. Als je denk dat vooruitbetalen te maken heeft met mijn vraag over een Tikke..... Nee, dat was een vraag of ik ipv contact met een Tikkie kan betalen.
Ze wil alleen cash. Helaas kon ik zelf gisteren niet afspreken dus heb in de app met haar afgesproken dat ik haar contacteer als ik tijd heb (en zij ook). Heeft ze met een net berichtje op gereageerd.Ok begrepen.