Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ook weer contact . Kreeg straatnaam maar geen huisnummer terwijl ik best lang in de auto zit. En ze vraagt voor een half uur 150,- terwijl ontvangst 100 is. Op basis van dat laatste schat ik een hoger risico dat ze vooral op geld uit is ten koste van de service
ze vroeg 150 voor nzc, ik afspraak gemaakt, slecht contact daarna op locatie stuurt ze me een ander adres, waar ze "echt" ontvangt ook in breda en vroeg ik toen een recente foto, wat leek op een junk of tokkie een oud geleefd persoon. wat ik opzich niet erg vind maar niet voor 150, wilde ook niet zakken met de prijs en om van de ene kant van de stad naar de andere rond te rijden was mijn zin eigenlijk al gedaan met haar fratsen dus ben ik niet gegaan uiteindelijk
Ik heb een tijdje terug contact gehad met haar
Ze gaf idd aan €150 zonder condoom
Ik heb gevraagd wanneer ik kon komen, ze heeft het bericht wel gelezen maar geen antwoord gegeven