Bella aka Anna - Rotterdam OPLICHTING

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Iemand ervaring met Bella? Uurtje all kost 110

4fun

Bijlagen

• 124B5F3E-5508-4441-8890-6700678A884A.png
    124B5F3E-5508-4441-8890-6700678A884A.png
    3,9 MB · Weergaven: 1.365

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Geen ervaring mee maar schat haar eerder 45 jaar dan 35 jaar.
Ziet er wel goed uit op de foto's.

Back-up

Bijlagen

• Bella 03.JPG
    Bella 03.JPG
    88,7 KB · Weergaven: 1.293
  • Bella 02.JPG
    Bella 02.JPG
    110,2 KB · Weergaven: 1.308
  • Bella 01.JPG
    Bella 01.JPG
    115,4 KB · Weergaven: 1.294

Stilbiet

Toogplakker
27 sep 2015
34
18
Ook ik had de advertentie gezien en heb haar gebeld.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/2889583-bella
Afgesproken een uurtje voor € 100 nog even bevestiging gevraagd of dat inclusief alle mogelijkheden was die vermeld staan in de advertentie.
Dit werd door haar bevestigd. tevens gevraagd of het gratis parkeren was bij haar in de buurt, ook dit werd bevestigd.
Aangekomen in de straat in katendrecht bleek dat er geen gratis parkeren was, had eigenlijk toen al om moeten draaien, maar ja ik was er nou eenmaal toch.

SMS'je gestuurd voor het huisnummer en na even zoeken gevonden, bel zag ik niet dus dan maar kloppen op de deur.
Bella deed open, ze is de dame van de foto, maar dan wel de slechtere versie van haarzelf (verslonst), tevens was haar buik toch wel 10 kg meer dan verwacht. Haar land van herkomt is Bulgarije
Ontvangst was in een kamer op de begane grond, met het 2 persoons bed erin was alles wel vol en rommelig en erg slecht verlicht.

Ik begon me uit te kleden en Bella deed haar slip uit, maar hield haar trui aan. In haar hand had ze een condoom.
Ik vroeg haar waarvoor dat was, want we hadden voor een uur afgesproken zonder condoom.
Het condoom werd weggelegd en ze begon mij zittend op bed, terwijl ik stond, te pijpen.
Gevraagd of zij er van hield om gemasseerd te worden, ja dat vond ze wel wat liefst lekker hard.

Na de massage heb ik haar gebeft, vingeren mocht niet en tongzoenen ook niet, volgens haar was ze verkouden want corona had ze al gehad, maar dat kan ik niet checken.
Toen mevrouw na een kwartier heftig klaar kwam was het hele feest over. De tijd was op.

Ik heb haar gewezen op wat we afgesproken hadden een uur zonder condoom, maar plots kon er uitgelegd worden dat een half uur € 50 kost en zonder condoom nog eens € 50 kost.
Ik voelde me redelijk opgelicht door haar

Herhalings gevaar nooit, dame is zeker 15 kilo zwaarder dan op de foto's, doet niet wat in haar profiel staat : vingeren en tongzoenen en zoenen en komt haar afspraken niet na.

Terug
Naar boven