(Belgie) goedkoop "drugshoertje"

BDRidder

Snuffelaar
17 mei 2015
1
0
Beste forumleden,

Ik begrijp dat mijn titel verkeerd kan overkomen, maar dit is zeker niet bedoeld om bepaalde dames te beledigen, maar it is een term die mogelijk wel toepasselijk kan zijn voor wat ik zoek.

Over specifieke details spreek ik liever niet(hou ik voor de privésfeer), maar ik heb nog maar een 6tal maanden van mijn leven te gaan. Ik ben nu fysiek nog perfect in orde, maar lijd aan een ongeneeslijke aandoening waardoor het na 4-5 maanden zeer snel bergaf kan gaan.

Daarom ben ik op zoek naar iemand die me de komende maanden op regelmatige basis kan verwennen. Afspraakjes aan bv €100/ uur kan ik me niet op regelmatige basis veroorloven(toch niet meermaals/week), dus zoek ik graag goedkoper, ik begrijp dan ook wel dat kwaliteit niet gegarandeerd is.

Ik begrijp dat ik bij goedkoop mogelijk bij marginale gevallen terecht kom, en inderdaad, druggebruikende hoertjes(wie weet gebruik ik eenmalig ook eens mee), maar ik heb op zich niet veel meer te verliezen. Bedoeling zal ook zijn om me maar tot 1 vrouw te beperken(als beetje klik is), en niet de bedoeling om van de ene op de andere te springen.

Tips mogen ook privé gestuurd worden, voorkeur regio Vl.Brabant/Brussel/Antwerpen

Alvast bedankt.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Is in Nederland de Slingerweg bij Breda nog open ? zoja, dan plenty drugs meiden... en dicht bij Belgie.
Zou wel afgepast geld meenemen, en pasje, portemonnee, etc thuis laten... anders wordt het een duurder bezoek dan geplant.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik denk dat het in België niet meevalt om een dvp te vinden die nzc aanbiedt voor minder dan 100 €, zelfs al gaat het om een junkje. Ge zoudt misschien kunnen gaan kijken in de Atheneumbuurt
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=11&t=72Ik weet niet of ge het er voor over hebt en ge het qua gezondheid aankunt om daar enige avonden te gaan "wandelen" tot ge "beet" hebt.

Noteer dat zelfs daar ge meestal 50 € of meer betaalt. Ik heb eens een dame voor 40 € mogen nzc, maar dat was jaren geleden een heel oude dame die daar s'morgens vroeg stond. De franse Valérie kon ik aanvankelijk krijgen voor 70 € ; momenteel heeft ze evenwel geen werkende GSM meer en ik zie haar ook niet meer zitten, de laatste keer was ze niet meer zo tof in bed als vroeger en ze is dik geworden en is altijd overdekt met klef zweet ; naar eigen zeggen lijdt ze aan een nierziekte, blijkbaar hebben jaren van druggebruik en anderszins ongezonde levenswandel hun tol geëist...

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
In Luik is er een tippelzone rond de Kathedraal, de Rue de l'Agneau en de Rue de la Cathédrale. De dames die je daar vindt zijn hoofdzakelijk junks en ja, sommige willen wel bare. Voor hoeveel weet ik niet.

fokked69

Snuffelaar
6 sep 2015
5
0
Idd atheneumbuurt in antwerpen, Heb er zeker een zestal ZC ge-N, nooit meer dan 60 gegeven.
Het proberen waard.

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Is in Nederland de Slingerweg bij Breda nog open ? zoja, dan plenty drugs meiden... en dicht bij Belgie.
Zou wel afgepast geld meenemen, en pasje, portemonnee, etc thuis laten... anders wordt het een duurder bezoek dan geplant.

Slingerweg wordt nog volop bevolkt door junks..
Was daar laatst in de vroege ochtend toen werd me sex aangeboden . Hoe hoger hun behoefte on Te scoren hoe sneller de prijs zakt ...

Ik heb gepast de hele entourage draag niet bij voor wen geil avontuur

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17

carolomarc

Toogplakker
8 mei 2015
56
3
In *********** zijn er enkele drughoertjes die zc neuken voor 30 eur of 50 eur en soms minder. Ze zuigen zonder voor 10eur :mrgreen: . Altijd rond het station of bij de "********* "
Soms zijn ze Heel jong...ze Zeggen dat ze 18zijn maar ik heb al twijfels gehad en niks gedaan. Politie is ook actief om hoeren te controleren en dus zijn ze heel discreet...

Edit CWP adres er uit gesloopt

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Hey. We gaan hier niet verwijzen naar eventueel minderjarige he. !
Topic starter is al jaar niet online geweest dus de noodzaak van een antwooord is ook weg.

Terug
Naar boven