Belgie: 65+ Dames

Nootje1994

Snuffelaar
23 mei 2020
8
3
Hey, waar in belgie kan je een oude dame of oma vinden? 65+ graag mag zonder condoom zijn maar moet niet. Alvast bedankt

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
cynthia64 jaarOost-Vlaanderen - Sint-Niklaas
icon_tel.jpg
0485729218
cynthia ontvangt te sint niklaas
Blonde Belgische milf ontvangt privé te Sint-Niklaas. Bij mij kan je terecht voor een heerlijke massage met dat tikkeltje meer. tantra massage zijn ook mogelijk. Ik doe alle normale zaken, knuffelen, kussen enzo zijn zeker mogelijk. Ik doe geen anaal, geen klaarkomen in de mond en intiem is altijd met condoom. Andere wensen zijn altijd bespreekbaar. Ja kan mij bereiken op werkdagen en weekends en feestdagen van 11u tot 20U Geen SMS. Tot binnenkort. Cynthia

Foxy777

Toogplakker
4 okt 2021
247
60
cynthia64 jaarOost-Vlaanderen - Sint-Niklaas
icon_tel.jpg
0485729218
cynthia ontvangt te sint niklaas
Blonde Belgische milf ontvangt privé te Sint-Niklaas. Bij mij kan je terecht voor een heerlijke massage met dat tikkeltje meer. tantra massage zijn ook mogelijk. Ik doe alle normale zaken, knuffelen, kussen enzo zijn zeker mogelijk. Ik doe geen anaal, geen klaarkomen in de mond en intiem is altijd met condoom. Andere wensen zijn altijd bespreekbaar. Ja kan mij bereiken op werkdagen en weekends en feestdagen van 11u tot 20U Geen SMS. Tot binnenkort. Cynthia
Bij haar mag je voor 50euro meer zonder condoom...

Banzu

Snuffelaar
19 mei 2024
2
0
Goeie body voor 64. En veel mogelijk. Ga maar eens kijken als ik in de buurt ben....

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Dit staat in haar adje:geen klaarkomen in de mond en intiem is altijd met condoom.o_O
Dit wil niks zeggen,natuurlijk,maar toch.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
451
En veel mogelijk.
Naar mijn mening is de menukaart van de dame juist een stuk korter dan van de meeste ander dames die daar adverteren.

NZC al helemaal niet mogelijk volgens haar advertentie, dus eigenlijk is ze de moeite van het vermelden hier niet waard.
Of het moet inderdaad zo zijn als Foxy777 schrijft in zijn post .

Terug
Naar boven