Behaard en nzc

mathieuvin

Snuffelaar
27 sep 2020
8
0
Hallo,
ik ben op zoek naar een dame met een ongeschoren kut die ook zonder condoom neukt.
anaal is ook mooi meegenomen 😉
iemand tips ? Liefst in Oost of West Vlaanderen…
'bedankt alvast

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Kijk eens op RL.
Daar staan verschillende Chineesjes op,zowel in Oost als West-Vlaanderen,en die zijn meestal ongeschoren;)
Of ook Laura,een Nederlandse,die is ook ongeschoren,ze maakt er zelfs reclame over op RL.
Zit meestal in Kortrijk,als haar adje online is natuurlijk.
Heb haar adje vorige week nog zien staan op RL.
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Als je Chineesjes gaat neuken, ben je bijna altijd gejost in die zin dat je op de foto's van hun advertentie knappe jonge meisjes ziet, maar in realiteit is het de bomma die de deur open doet. Een flink pak ouder, en meestal veel minder mooi. Een enkele keer heb je geluk, en is het wél het meisje van de foto, en het gebeurt ook wel eens dat degene die je treft niet die van de foto is, maar dat ze best nog wat knap is. Ze hebben echter bijna allemaal een ongeschoren kut, en voor wie dat wil is neuken zonder condoom heel vaak mogelijk bij Chineesjes. Wel een meerprijs van meestal 50 euro, maar sommigen doen het ook wel zonder meerprijs. Of dat verstandig is, bare met zo'n Chinees konijntje, dat laat ik in het midden.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ik ben het eens met Bema.
Je moet soms geluk hebben met de Chineesjes.
En ze vragen allemaal een meerprijs van 50 om zc te neuken.
Voor mij is het alleszins verstandig om eens een Chinees konijntje te voorzien van mijn pap.;)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@Bema*: Ik zie niet in waarom het bare neuken van een Chinese dame minder verstandig
zou zijn dan bij andere dames.
Ik heb er nooit problemen aan over gehouden en als dat al wel zo was, dat kan met
iedere dame die bare aanbied gebeuren.
Daar kunnen zowel de dame als wij zelf schuldig aan zijn, risico van deze hobby.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Principieel is een Chinees meisje niet 'gevaarlijker' om bare te neuken dan om het even welke andere dame. Wel is het overduidelijk dat die Chineesjes zo goed als altijd werken in een netwerk, een organisatie, die hen heel regelmatig verplaatst naar andere locaties. Ze moeten genoeg renderen of ze worden verplaatst. In hun advertenties bieden veruit de meesten neuken zonder condoom aan. Altijd voor een meerprijs van 50 euro, maar als de zaken niet zo vlot lopen, gebeurt het wel dat ze het ook zonder die meerprijs doen, als je er pas tijdens de date zelf naar vraagt (en dus niet vooraf).

Ik heb intussen toch wel wat Chineesjes bezocht, en het valt me op dat ik ook op de gekste momenten van de dag altijd zo goed als direct mocht langs komen. Daaruit leid ik af dat er niet bepaald een overloop van neukklantjes opdaagt, en ik vermoed (een vermoeden, geen zekerheid dus) dat die Chineesjes dus echt veelvuldig bare neuken, simpelweg om klanten te hebben. Het is ook zo dat een man, die een jong strak meisje boekt, en aan de deur wordt binnengelaten door een dame die bijna dubbel zo oud is, en veel dikker bv, eerder geneigd gaat zijn om toch maar binnen te komen als hij 'als compensatie' er bare overheen mag. Meisjes die haast enkel bare neuken, en aangestuurd worden door een netwerk, houden in principe een groter risico in.

Ik heb er zelf nog niets aan overgehouden. Het blijft dus 'gissen'. En inderdaad, bare neuken kan overal verkeerd aflopen. Ik heb dan ook niet beweerd dat het onverstandig is om naar een Chinees meisje te gaan. Ik laat het oordeel gewoon in het midden, rekening houdende met een paar factoren die ik opnoemde.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
In zie echt niet in dat meisjes of dames die door een netwerk worden aangestuurd meer risico zouden geven.
De meeste dames op dit forum doen bare, vandaar ook nzcforum.
Er zijn vele dames die niet anders doen, tenslotte komen wij allemaal voor deze service naar de dames toe.
Dus of die nu Chinees zijn, uit Oostblok of uit Zuid Amerika, dat maakt niets uit.
De meeste doen bare bijna altijd en met iedereen. Inderdaad bij minder klandizie zakt soms de prijs, ook dat is niet
anders dan bij andere dames maar valt mij op dat bij Chinese dames er weinig tot geen onderhandeling mogelijk
is, tenzij je ze kent.
Maar bij als voorbeeld Angelina die in Amsterdam of Den Haag ontvangt, als zij het niet druk heeft kan er zo 50 euro
van de prijs af. Deze dame doet alleen maar bare, heeft niet eens condooms, nooit gezien ook.
Dus lijkt mij dat het weinig uitmaakt wie je bezoekt, risico is er altijd als je niet anders dan nzc doet.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
risico is er altijd als je niet anders dan nzc doet.
Dat is een belangrijk zinnetje. Als je niet anders dan nzc doet. Als wél met condoom doet, en hier en daar zonder condoom, dan verandert dat misschien toch de zaak een beetje.

We wijken ook wat af van het topic: behaarde poes en nzc. Bij de Chineesjes vallen heel wat behaarde poezen zonder condoom te neuken. Dat is geen veronderstelling, maar een feit. Dat zij meer risico zouden bieden daarbij, in vergelijking tot anderen, is slechts een bedenking. Ik denk niet dat daar wetenschappelijk onderzoek van bestaat :) Het is wel zo dat Chinese netwerken door de gemiddelde wandelaar niet zo goed gekend zullen zijn, en dus ook moeilijk in te schatten vallen. Afgaande op advertenties heb ik bv toch de indruk dat er procentueel veel meer Chinese meiden (gedwongen?) bare aanbieden dan bv Oosteuropese meiden. Ze doen het bijna allemaal bare, terwijl er bij de Oosteuropese toch ook heel wat zitten die het niet doen.

Zoals altijd moet je voor jezelf afwegen wat je wil. Behaarde poesjes zijn tegenwoordig zeker niet algemeen ingeburgerd, en als je daar op kickt, is het Chinese circuit een gemakkelijke manier om er te vinden.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Er zijn inmiddels ook Chinese dames die geen bare aanbieden of hooguit soms.
Filter de advertenties maar op Kinky: als je nzc aanvinkt, dan soms een enkeling.
Schakel je nzc uit dan meer dames die diensten aanbieden.
Als ik die benader via WhatsApp en na wat berichtjes vraag of zc een optie is tegen
meerprijs krijg ik het antwoord: nee, nzc niet mogelijk. Een enkeling soms wel maar
meestal dus niet.
Dus niet alle Chinese dames worden gedwongen om bare aan te bieden.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Zoals Cerato hier al aangeeft , niet alle chinese dames bieden nzc aan , veelal krijg je toch de vraag (als ze je niet kennen) of je een condoom wil of niet . Dit geldt overigens ook voor veel dames uit andere landen . De aziatische dames staan wel bekend erom dat ze een ongeschoren kut hebben maar ook dit is geen zekerheid . En of je de juiste dame treft van de foto is altijd maar de vraag en zeker ook mbt de leeftijd waarmee geadverteerd wordt . Al regelmatig meegemaakt dat ik na het open van een deur en de betreffende dame zag maar bedankt voor de diensten aangezien de leeftijd en ook het figuur totaal niet klopte .

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Er zijn inmiddels ook Chinese dames die geen bare aanbieden of hooguit soms.
Inmiddels? Dat is altijd al zo geweest.

Misschien is het aanbod in Nederland anders dan in België maar in België valt het in alle geval op dat bv op Redlights de overgrote meerderheid van Chinese dames wél nzc aanbieden. Bijna steeds staat die mogelijkheid aangevinkt. Wat ze in de advertentie zo goed als nooit vermelden, is de extra 50 euro die ze voor bare vragen. Die krijg je pas voorgeschoteld als je bv via sms contact opneemt. Zij sturen meestal standaardtekstjes met de prijzen en de mogelijkheden, en nzc, of door hen ook dikwijls natural sex genoemd, wordt dan als 50 euro duurder aangeboden.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Die 50 euro extra vermelden vele dames niet in advertentie.
Dan staat er alleen nzc aangevinkt maar geen toeslag.
Tot je informeert, dan ineens 50 extra.
Gelukkig dat velen - ook de Chinese dames - dat juist wel melden.
Ook hier weer geld: de ene dame meld het, de andere niet: Chinees
of niet maakt dus niet uit.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Zeer juist,Cerato en Bema.
Bijna alle Chineesjes in Belgie bieden zc aan,en er komt altijd 50 euro bij om zc te neuken.
En inderdaad,of je de dame zal aantreffen van in de ad is ook nog maar de vraag.
"Bijna" allemaal hebben ze een bijgewerkte profielfoto(n)

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
mijn ervaring met de chineesjes die Bare (intiem zonder condoom ) zoals ze het noemen voor de bekende 50 euro extra doen is zeker wel het geval de meerderheid .. toch zijn het maar 50% die kaalgeschoren zijn ... sommige zetten in hun status " ongeschoren " maar dan vind je er met een streepje , of een getrimd spleetje ..zelden een weelderige bos .. maar wat er nauwelijks besproken wordt in dit topic is wel het vermelden waard : dat bij de China girls die neuken zonder condoom slechts 10% geen probleem heeft met intern doneren !! de overige 90% hebben het standaard zinnetje geleerd , van zodra je hun grotje induikt "" dont cum inside "" .. ben je daar als bare wipper voor te vinden , ok ! .. maar als ik dit standaard zinnetje hoor , denk ik al meteen ; hupsakee weer 50 euro tegen de grond aangekwakt .. tja ...de zoektocht voor je eigen ding te vinden , kost je al eens een duit , maar zou toch eerder gaan voor duidelijke afspraken voor je het extratje betaald .

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
"Bijna" allemaal hebben ze een bijgewerkte profielfoto(n)
In de meeste gevallen gaat het zelfs niet over een bijgewerkt profiel, maar gewoon over foto's van totaal andere meisjes. Het is en blijft dus een gok welk type van meisje je gaat zien aan de deur. Op dat vlak eigenlijk pure oplichterij, maar hun systeem steunt er natuurlijk op dat een geil gemaakte man vaak toch binnen komt ondanks dat het een totaal ander meisje is. Je moet dus de kracht hebben om 'nee' te durven zeggen als de dame je niet aanstaat, en om dan om te draaien en weg te gaan.

Anderzijds moet ik zeggen dat het ook wel gebeurt, dat een meisje helemaal niet de geboekte meid is, maar toch nog min of meer 'er door kan' en dat ze qua seks prima blijkt te zijn. En omgekeerd had ik eens hele knappe die maar matig was in bed. Uiteindelijk blijft dat altijd een risico als je met een onbekende dvp gaat daten, ongeacht of die nu Chinees is of niet.

Je moet wél beseffen dat je met een netwerk te maken hebt, waarbinnen die meisjes niet vrij zijn. Als je je daaraan stoort, ga je beter bij de Chinees eten dan bij de Chinees neuken.

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Chinese meisjes genoeg de laatste tijd en bijna allemaal wel bare te neuken. Zijn vaak ook lekker strak en zeuren niet. Wat ik wel jammer vind is dat ze bijna allemaal ongeschoren zijn en dat vind ik niet echt prettig. Het beft niet lekker en al je klaar bent gekomen zit dat sperma in dat haar. Ieder zijn meug, maar ik zie liever het zaad uit een glad fris kutje lopen.
Tegenwoordig vraag ik vooraf of ze glad zijn, maar krijg meestal " no" te horen. Weet iemand waarom ze zich niet scheren. Europese en Amerikaanse meiden doen dat bijna allemaal wel.

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
mijn ervaring met de chineesjes die Bare (intiem zonder condoom ) zoals ze het noemen voor de bekende 50 euro extra doen is zeker wel het geval de meerderheid .. toch zijn het maar 50% die kaalgeschoren zijn ... sommige zetten in hun status " ongeschoren " maar dan vind je er met een streepje , of een getrimd spleetje ..zelden een weelderige bos .. maar wat er nauwelijks besproken wordt in dit topic is wel het vermelden waard : dat bij de China girls die neuken zonder condoom slechts 10% geen probleem heeft met intern doneren !! de overige 90% hebben het standaard zinnetje geleerd , van zodra je hun grotje induikt "" dont cum inside "" .. ben je daar als bare wipper voor te vinden , ok ! .. maar als ik dit standaard zinnetje hoor , denk ik al meteen ; hupsakee weer 50 euro tegen de grond aangekwakt .. tja ...de zoektocht voor je eigen ding te vinden , kost je al eens een duit , maar zou toch eerder gaan voor duidelijke afspraken voor je het extratje betaald .
Klopt, daarom vraag ik altijd vooraf of cip mogelijk is. En dan kan het vaak wel, want anders geen date.

patje&peer

Ervaringsdeskundige
25 mei 2020
345
95
De geschoten nl dames zien er daardoor vaak jonger door uit. Ook kun je je afvragen of je niet een minder jarige neukt

Terug
Naar boven