Bedreiging na Vragen of bare mogelijk is

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
3 x raden hoe ik het heb gedaan..........pzc was ok voor 100 maar toen ik vroeg naar nzc was de reactie dusdanig krankzinnig dat ik er sowieso geen trek meer in had met de dame in kwestie. Heb er dus ook geen energie verder in gestoken.

Hooked

Marcel36

Snuffelaar
14 feb 2016
15
1
Dank voor de reacties,

Verhelderend en ik ben zeker niet op mijn pik getrapt, blijf altijd beleefd onder welke situatie dan ook.
Verwacht dat van anderen ook, een normale reactie siert wel de mens één absurde reactie is een teken van beter wegblijven.

Dan de reactie motorclub moest lachen want mijn broer zit bij een motorclub die veel in het nieuws is geweest, mijn broer is overigens een totaal ander persoon als mij, wat hij teveel heeft heb ik in grote mate te weinig. :D

Goed dat mijn broer dit niet weet want kreeg dan van hem ook een preek :lol:
Een preek van bellen als je ergens mee zit.

Maar leg het liever voor op dit forum, fijn dat er mensen zijn die ervaring hebben of zich kunnen inleven in je situatie
Gr

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Vraag altijd beleefd of pzc mogelijk is. En het is mij vroeger op de wallen vaak overkomen dat ik daarna ook mocht neuken zonder.
tegenwoordig heb ik ondertussen veel ervaring en mijn vaste dames (rijp) die het vanzelfsprekend vinden met mij.
En niet gelijk de eerste keer willen neuken zonder, als de klik er is gaat het een van de volgende keren vanzelf.
Je moet investeren in je contacten zo is het met alles in in het leven.

Terug
Naar boven