Bedreiging na Vragen of bare mogelijk is

Marcel36

Snuffelaar
14 feb 2016
15
1
Beste,

Zag een dame in mijn regio op kinky, Laurine in Zevenbergen.
Dacht ik vraag of bare mogelijk is, gezien er in mijn regio weinig aanbod is.

Dame ging helemaal los, dat het vies was en ze mij ging opzoeken, kon beter niet langskomen, ze gaat mij bewaren.
Dit nog nooit meegemaakt doorgaans krijg je een nette reactie of dit mogelijk is of niet, geen hele preek.
Sta nog te shaken hiervan, net of ik heel wat heb aangericht.

Heeft iemand zoiets eens ervaren.

Gr
Marcel.

A

Anonymous

Guest
Allemaal drama.. Drama queen

Maak je maar niet druk, ze zijn gefrustreerd dat het gewone nmc en saaie routine sex tegenwoordig niemand meer interesseert en dus ook geen geld voor die krengen oplevert.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Klopt maar pas op je sta zo op de zwarte lijst van kinky en dan zien ze dat je een aparte gast ben en beter niet met je in zee kan gaan.. kunnen de dames alleen zien wij niet.. ;)

Lekker tongetje

Toogplakker
8 feb 2019
170
135
Marcel 36 jij bent dus 1 van de zogenaamde belmaffia die het verpest voor de rest laurin adverteert geen eens met PZC en jij denkt dat ze door een appje NZC met je zou doen kom nou toch investeert een date en dan merk je vanzelf of ze makkelijk zonder gaat of niet maar kom op zeg niet door een appje NZC vragen sorry maar moest er ff uit

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
@Lekker tongetje.......belmaffia ????
Als ikzelf wil weten of een dame bare doet ga ik er echt niet op de date zelf achter komen.
Ik wil100% garantie. Dus ik zou OOK bellen...of appen.

Vwb reacties dat kan gaan van : hoeveel heb je er voor over, tot boosheid en soms ook belerend, dat je er dood aan gaat etc.

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Was enkele jaren geleden in het SKW aan het rondwandelen op zoek naar een leuke dame, die ook NZC zou aanbieden. Plots had ik oogcontact met een goeduitziende DVP. Ik naar het raam, vroeg haar de prijs en ook of het mogelijk was om NZC te doen. Plots smijt ze keihard haar deur dicht, ik kon maar net mijn hand terugtrekken of mijn vingers waren er zo af. Was dat ff schrikken. Ja sommige dames moeten er echt niet van weten en kunnen het niet verkroppen dat anderen er 5x zoveel mee kunnen verdienen. De vraag van klanten, om NZC te doen is enorm groot. Uit mijn jaren ervaring weet ik inmiddels dat veel dames adverteren MC, maar als ze echt geld nodig hebben, ze toch ingaan op NZC. Vooral dames uit Oostblok landen zijn hiermee makkelijk te verleiden als hen extra geeft.
Als vaste klant heb je meer kans om NZC te doen, dan een eendagsvlieg. Bij sommigen moet er een klik zijn en het vertrouwen moet je verdienen. Sommige dames willen niet dat er openlijk over geschreven wordt op forums zoals deze. Dan moet je dit ook respecteren vind ik persoonlijk.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
495
Lekker tongetje zei:
Marcel 36 jij bent dus 1 van de zogenaamde belmaffia die het verpest voor de rest laurin adverteert geen eens met PZC en jij denkt dat ze door een appje NZC met je zou doen kom nou toch investeert een date en dan merk je vanzelf of ze makkelijk zonder gaat of niet maar kom op zeg niet door een appje NZC vragen sorry maar moest er ff uit

Wat een rare beschuldigingen. Als Marcel dat zo wil doen is dat toch zijn recht? Denk dat bijvak bot zal vangen maar dat is zijn eigen schuld.

Ik schat dat de helft van de hier gerecenseerde dames niet bare sex in hun mogelijkheden lijst heeft staan.
Anders wil ik je wel voorbeelden geven.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Julie hebben het vooral over dames die als men nzc vraagt niet gewoon nee zeggen maar echt boos worden. Iets anders is degene die eerst ja zeggen maar dan het niet doen, helemaal geen service geven of u zelfs geld aftroggelen en dreigen om het feit dat ge nzc gevraagd hebt aan te geven. Gelukkig is dat eerder zeldzaam, ik meen dat ik het ooit eens heb meegemaakt, maar ik kan me het niet meer precies herinneren.

Nog enige verhalen uit de rubriek "boos". Het ging om dames uit de Antwerpse Atheneumbuurt, in de tijd dat tippelen er nog getolereerd werd :
  • Ik zag een echt knap meisje, met een blote buik. Ik dacht dat die wel geen nzc zou aanbieden maar men verliest niets met te vragen. Ze was duidelijk gepikeerd en zei "Zeg hé, ik ben geen vuilbak !". Terwijl ik al wegliep riep ze me nog na "Ga ergens anders AIDS opdoen !". :)
  • Een andere keer ging het om een dame die er gewoontjes uitzag en franstalig bleek te zijn. Ze hield een hele speech, die eindigde met "... Je sais qu'il y a des filles qui font ça, mais elles se piquent !". Nadat ik wat rondgewandeld had vond ik alleen een dame met wie ik al eens nzc had gedaan, maar helaas zichtbaar voor de eerstgenoemde. Ik ging er toch maar voor en merkte hoe de franstalige dame tilt sloeg.

A

Anonymous

Guest
Het lijkt wel of je op je pik bent getrapt nadat je het vroeg topicstarter. Het mooie is dat zij met de vraag om kon gaan, maar jij niet met het antwoord!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Tja, als je een vraag stelt is dat op zich niet zo gek.
Een gewoon standaard antwoord met nee kan dan ook volstaan.
Bedreigingen en schelden is toch ook weer niet nodig.
Zeker, het is niet altijd slim om erover te beginnen maar als je echt zekerheid
wil, dan is een vraag stellen toch geen punt?
Tenslotte staat vragen vrij, een normaal antwoord geven, zelfs een gewoon kort nee ook.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
495
Precies vragen staat vrij.
Ik heb er wel vaak naar gevraagd, nooit tijdens het afspreken. Vaak tijdens het financiële gedeelte, betaalde ik en vroeg gelijk met het overhandigen van het geld 'heb je nog extra diensten zoals nzc?'. Bij dames die er niet mee adverteren. Ik heb ook wel eens ja als antwoord gehad.

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
Lekker tongetje zei:

Wat een dom antwoord. Als je een beetje ervaring hebt. Weet je zelf ook dat een dame niet altijd alles in advertetie zet.
Dame kan ook gewoon normaal reageren. Of loop jij ook altijd maar te schelden alss iemaand jouw iets vraagt .....

Lekker tongetje

Toogplakker
8 feb 2019
170
135
#honeybear99 ik loop al ff mee en weet dat de dames de laatste tijd erg geïrriteerd zijn soms wel 25 appjes voordat er 1 iemand daadwerkelijk durft te komen ik weet niet hoe het met jou zit maar ik beslis pas ter plekke of ik zonder condoom wil ligt toch aan de hygiëne van de dame vorig jaar een suikernichtje hier gedeeld had die knuppel een print screen laten zien dat zc mogelijk was maar jullie vinden jezelf heel wat achter je toetsenbord ik zou zeggen ga eens naar een parenclub of erosauna dan kun je nog wat leren over normen en waarden

A

Anonymous

Guest
Vragen staat niet vrij, dit is een misvatting. Stap maar eens een motorclub binnen en vraag naar de homo's. Je hebt toch 50% kans!

Daarbij komt nog eens dat het vissen naar informatie is, als je serieus over wilt komen dan zwaai je met 100 euro en vraagt DAN of het mogelijk is. Dus alleen de vrasg stellen is goedkoop en zo word jij door haar bekeken.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
495
Vragen naar homo's lijkt een 50% kans te hebben (ja of nee). Bij een motorclub kan je alleen niet van een aselecte steekproef spreken.

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
Spreek eens met een ondernemer. Alsof al zijn offertes ook worden uitgevoerd :lol: :lol:
En er zijn genoeg dames die bare doen zonder te adverteren. Dus gewoon vragen moet geen probleem zijn.
Enigste probleem is dat mensen ook fatsoonlijk kunnen reageren. Ik zal nooit met een blaadje gaan zwaaien
Als.ik lees hier dat dame bare doet. Maar staat niet in advertentie. Dan vraag ik het daar wel. Of tijdens afspraak maken wel.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
Nou ik heb woensdag nacht heel netjes aan een raamdame binnen, met gesloten deur (niet op de kamer), in Amsterdan spuibuurt gevraagd of nzc mogelijk was............pff wat een overdreven reactie. Verschrikkelijk boos en schreeuwen. Collega kwam van achteren toegesneld en begon zich er ook mee te bemoeien en schreeuwde nog iets van .... komt er aan. Ben weer naar buiten gegaan en de deur werd dicht gesmeten. Zag even later dat de buurvrouw van een ander pand nog met een handdoek om aangerend kwam.

Ik vond de sfeer ook heel slecht en er was weinig te beleven.

Hooked

Voormalig lid 7085

Toogplakker
26 okt 2017
176
20
Je moet gewoon vragen of pijpen zonder mogelijk is
en indien bevestigend word geantwoord vraag je en fuck?
Als ze hier negatief op reageerd zeg je dat je neuken gewoon met condoom bedoelde.

Terug
Naar boven