Bedreigen via whatsapp

bmw99

Snuffelaar
28 apr 2023
10
1
Welke thread is dit eigenlijk? Zijn jullie nou zo stom? Dat jullie mij gaan rapporteren :D Ik wil alleen maar andere waarschuwen. Kijk uit als je met dames chat op ladies.de of erotik.markt trap hier niet in! Wees verstandig en gebruik een prepaid kaart voor WA.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@Walker2: je kan gerust een social media account hebben hoor.
Die lui zetten echt niks online, allemaal bluf, ze nemen de moeite niet eens.
Bovendien kan je social media account ook zo instellen dat niet iedereen er
iets op kan posten, via privacy instellingen, maar echt, ze doen dit toch niet.
Negeer en blokkeer en je hoort niks meer, eigen ervaring dus vandaar.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Cerato: wat zij doen is doodsimpel. Je reageert op een ´dvp´ via whatsapp. Ze zien je profielfoto, slaan die op en halen het even door ´Google Afbeeldingen´. Als je facebook zou hebben en daar dezelfde foto ook hebt staan, dan hebben ze je gelijk gevonden. Ze hoeven niet op jou facebook account te gaan reageren, maar via messenger vriendjes gaan inlichten. Dit werkt niet alleen zo via facebook, maar ook via allerlei andere platforms.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
@Walker2 inderdaad.

Ook als je jezelf geregistreerd hebt via gsm-nummer , voor aanmaak account op Instagram, LinkedIn etc ben je direct traceerbaar als contacten synchroniseren aanstaat .
Binnen no time weten ze uw echte naam evt waar je werkt.
Mensen staan echt niet stil bij het feit dat sociale media gewoon "weg privacy" is.

Vind het een beetje raar dat men hier stoer wil doen en met die dreigementen "spelen".
Er zitten echt wel rare snuiters onder de pooiers/prostituees en uitdagen hoeft echt niet.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En ik heb nog nooit meegemaakt dat ik na het negeren en blokkeren toch narigheid kreeg.
Ze hopen dat je bang bent en snel reageerd en dus geld betaald.
Doe je dat niet dan hoor je nooit meer iets.
Bij deze een oproep: wie heeft er wel narigheid gehad na blokkeren en negeren?
Ik denk echt niemand.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Blokkeren en ook via het nummer anders gaan ze sms'en, bij mij ook gebeurt is gewoon een scam, nooit reageren

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Welke thread is dit eigenlijk? Zijn jullie nou zo stom? Dat jullie mij gaan rapporteren :D Ik wil alleen maar andere waarschuwen. Kijk uit als je met dames chat op ladies.de of erotik.markt trap hier niet in! Wees verstandig en gebruik een prepaid kaart voor WA.
Maak dan bij het posten duidelijk dat je een dreigbericht citeert.
De verwarring ontstaat door copy paste gebruik zonder enige toelichting.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Cerato: wat zij doen is doodsimpel. Je reageert op een ´dvp´ via whatsapp. Ze zien je profielfoto, slaan die op en halen het even door ´Google Afbeeldingen´. Als je facebook zou hebben en daar dezelfde foto ook hebt staan, dan hebben ze je gelijk gevonden. Ze hoeven niet op jou facebook account te gaan reageren, maar via messenger vriendjes gaan inlichten. Dit werkt niet alleen zo via facebook, maar ook via allerlei andere platforms.
Dat is een goede reden om nooit een foto te plaatsen bij whats app of email gebruik.
Internet is een spons die alle informatie opzuigt en nooit meer loslaat.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En Instagram ook nog.
Maar nogmaals: ik heb nog nooit meegemaakt dat men verder ging dan de bedreigingen.
Wie heeft er wel nare ervaringen mee?
Ik denk niemand, want ze nemen die moeite niet eens, ze willen snel geld.
Reageer je niet dan gebeurd er ook niets.
Dus iedereen kan wel van alles roepen zoals geen foto plaatsen of geen account Facebook
nemen maar waarom? Er gebeurd gewoon niets na zo`n appje.
Ik heb er zat gehad en na blokkeren en negeren nooit meer iets vernomen.
Dus hoop drukte om niets, gewoon negeren en blokkeren en klaar.
Tenzij iemand het tegendeel kan benoemen en wel last heeft gehad erna.
Wie o wie?

toontje

Toogplakker
27 okt 2016
122
68
Ik beb nog nooit een dreigapp gekregen.
Wel een paar keer een vriendschapsverzoek op Facebook van een dame.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Er hoeft maar een gek tussen te zitten die de daad bij het woord voegt.

Blijft de vraag hoe de bedreigers aan ons telefoonnummer komen.
Staan er nep advertenties op Kinky waar op gereageerd is, hebben de bedreigers toegang tot de zwarte lijsten die de dames hanteren?
Ik weet dat FrankyKinky toegang heeft tot de site waarop recensies verschijnen van HoD dames.
Hij is een van de initiatiefnemers voor die site. Zorg er voor een VPN te gebruiken wanneer je op die site post.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Tjonge jongen,
Sommigen hier gaan wel heel erg ver om deze hobby te kunnen voortzetten. Geen social media, geen dit, geen dat.
Jullie denken echt dat deze gast tijd gaat besteden om jullie op te zoeken!? Dit betekend alleen dat velen hier bang zijn geworden.

Naar een DVP toe te gaan vinden jullie geen risico met betrekking tot echte dreigementen!? Maar een flauwe bericht via whatsapp die massaal worden gestuurd naar velen van ons, daar zijn jullie wel bang voor!?

Misschien tijd om te stoppen met elkaar op te jagen? Of, als je deze hobby wil doorzetten = deal with it!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven