bedreigen van leden

A

Anonymous

Guest
Here goes,

Met aanleiding van een topic in de SOA gedeelte van deze forum heb ik een verzoek/suggestie.
En dat is gewoon dat leden die andere leden bedreigen meteen worden verwijderd van deze forum. Ik vind dit zeer en zeer respectloos en het slaat gewoon nergens op.
Nu zou je kunnen zeggen dat het ligt aan de omstandigheden maar nee, maakt niet uit wat de omstandigheden zijn want dat staat los van het dreigen zelf.

Tuurlijk, we bekvechten wel af en toe via onze toetsenbord maar nooit heb ik meegemaakt dat we elkaar dreigen. Dat soort onzin laat zien hoe onzeker sommige mensen zijn. En persoonlijk vind ik niet dat deze forum dit soort leden moet hebben.

Barefan vind dat iedereen zijn mening mag hebben. En dat is prima en ruimdenkend, maar r is ook een grens waar het helemaal klaar mag zijn.

Groet,
Samurai

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
Ik kan me GROTENDEELS vinden in uw voorstel !
.
BEDREIGEN is inderdaad "net" een brug te ver....
.
Heb ondertussen gezien dat onze moderator een slot heeft geplaatst op die "SOA-topic".... WIJZE Man ! ;) :!:
.
Alhoewel ik, moet ik eerlijk toegeven, toch wel een beetje "plezier" had in het lezen van deze "shit" :lol:
.
We zien wel want ik zitten wel degelijk voldoende "slimme" gasten op dit forum.
.
LA

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
zoals ik in dat topic had stan had en heb ik geen zin om al die onzin.
Dus als iemand even het "!" gebruikt en de bedreigende post meld dan bekijk ik het even voor jullie!

Grzz
Barefan

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
Barefan zei:
zoals ik in dat topic had stan had en heb ik geen zin om al die onzin.
Dus als iemand even het "!" gebruikt en de bedreigende post meld dan bekijk ik het even voor jullie!

Grzz
Barefan
.
SUPER MODERATOR ! ;)
.
Ik volg uw advies wel op indien ik "iets" buitensporig vind ! :idea:
.
LA

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
zo ik heb het gelezen wat er gemeld is en ik heb de nodige stappen ondernomen.
Dus dat is ook weer opgelost :)

A

Anonymous

Guest
Barefan zei:
zo ik heb het gelezen wat er gemeld is en ik heb de nodige stappen ondernomen.
Dus dat is ook weer opgelost :)
Bedankt.

Ik hoop dat we kunnen afspreken tussen alle leden dat dit soort gedrag niet wordt gewardeerd en getolereerd.

Fijne dag nog.

Terug
Naar boven