Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Barefan zei:wat andere moderators van andere forums doen of niet doen interesseert me bitter weinig glijmiddel.
En ik sta er boven ik vind het enkel grappig. en volgens mij ven ik ook van jou een paar mailtjes tegen gekomen met een nogal bekend email adres. die zal ik maar niet posten voor de goede vrede zeker?
CWP zei:Iedereen die op je profiel kijkt en klikt op mail versturen ziet je mail adres " patrick " -![]()
CWP zei:Ik heb barefan nog nooit kunnen betrappen op iets posten wat de privacy zou schaden. Ik kan zijn reactie wel begrijpen, als je reageer dat het aso is om dit soort mails te versturen, en hij aangeeft dat je daar waarschijnlijk ook tussen zit. Ik durf er vergif op in te nemen dat er nimmer iets door hem gepost gaat worden, je laat je weer op de kast jagen Glijmiddel.
Glijmiddel zei:CWP zei:Iedereen die op je profiel kijkt en klikt op mail versturen ziet je mail adres " patrick " -![]()
Daar gaat het mij niet om,
Ik houd niet van dat suggestieve in zijn verhaal. Dat mijn mail adres via email te zien is hier dat weet ik maar waar gaat het heen als de forum beheerder email adressen vrij gaat geven.
Glijmiddel
Glijmiddel zei:CWP zei:Ik heb barefan nog nooit kunnen betrappen op iets posten wat de privacy zou schaden. Ik kan zijn reactie wel begrijpen, als je reageer dat het aso is om dit soort mails te versturen, en hij aangeeft dat je daar waarschijnlijk ook tussen zit. Ik durf er vergif op in te nemen dat er nimmer iets door hem gepost gaat worden, je laat je weer op de kast jagen Glijmiddel.
Ben jij de spreekbuis voor Barefan? Laat hem zelf eens reageren.
Glijmiddel
CWP zei:Glijmiddel zei:CWP zei:Ik heb barefan nog nooit kunnen betrappen op iets posten wat de privacy zou schaden. Ik kan zijn reactie wel begrijpen, als je reageer dat het aso is om dit soort mails te versturen, en hij aangeeft dat je daar waarschijnlijk ook tussen zit. Ik durf er vergif op in te nemen dat er nimmer iets door hem gepost gaat worden, je laat je weer op de kast jagen Glijmiddel.
Ben jij de spreekbuis voor Barefan? Laat hem zelf eens reageren.
Glijmiddel
Vlgns mij is dit een discussie forum. Met soms wat anders dan nzc, en is een ieder vrij om te reageren en/of zijn mening te geven. Ik geef mijn mening, niet als zijn spreekbuis. Als ik jou reacties lees voel je, je nog al aangesproken, en nu we toch bezig zijn, ik kan mij nog een pm herinneren van jou aan mij dat ik ook de kanker kon krijgen....
Dus hier een beetje opstandig reageren lokt het een en ander uit !
Glijmiddel zei:CWP zei:Glijmiddel zei:Ben jij de spreekbuis voor Barefan? Laat hem zelf eens reageren.
Glijmiddel
Vlgns mij is dit een discussie forum. Met soms wat anders dan nzc, en is een ieder vrij om te reageren en/of zijn mening te geven. Ik geef mijn mening, niet als zijn spreekbuis. Als ik jou reacties lees voel je, je nog al aangesproken, en nu we toch bezig zijn, ik kan mij nog een pm herinneren van jou aan mij dat ik ook de kanker kon krijgen....
Dus hier een beetje opstandig reageren lokt het een en ander uit !
Ik heb wel meer gehad met meer leden en vice versa maar Barefan is nooit door mij bedreigd of wat dan ook.
Glijmiddel
Glijmiddel zei:CWP zei:Dat je kapt met die onzin. yasmin bedonderd de boel. En jij loopt er een verhaal aan te kleien. Wake up
Rot toch op gek,
Maak jij nooit geen fouten? Met je typisch Nederlandse vingertje altijd.
Ja Yasmin maakt een fout. So what?
Jij hebt een vrouw thuis zitten en neukt toch ook gewoon door.
Of moet ik met een paar jongens je baltisch vrouwtje komen neuken?
Glijmiddel