bedreigen, chanteren, uitschelden!

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
he leden,

Ik heb de laatste dagen verschillende berichtjes aangekregen die me komen vertellen dat ik dit en dat moet doen want dat jullie anders dit en dat gaan doen.
Wel ik kan jullie allen (zij die het schoentje passen trekken het aan) zeggen dat het niet bepaald indruk maakt.
Ik beheer het forum naar best goeddunken, en als jullie daar niet mee akkoord gaan is dat jammer. Maar daarvoor moet ik nog geen bedreigingen slikken.

Bij deze wil ik jullie dan ook mededelen dat ik voor niemand iets te verbergen heb wat ik doe (nee ook niet voor mijn relatie).
Dus de moment dat ik een pm krijg waar ik me echt bedreigd door voel zal ik een officiele klacht indienen. Met alle gevolgen van dien voor het dreigende forumlid.

Ps dit bericht is enkel bedoeld voor de mensen die het nodig vinden me te bedreigen of dat van plan zijn in de toekomst te doen!

Grzz
Barefan

A

Anonymous

Guest
Ja idd waar gaat dit nu weer heen?

Wil de namen wel eens zien die barefan bedreigen of stuur mij anders een pmtje met een bedreiging.

Ben het niet altijd met barefan eens maar hem
Bedreigen gaat gewoon te ver.

Wat is dit nu weer?

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Jammer dat het zo moet.
Meteen had ik een lid in mijn hoofd dat ik dacht "Zou mij echt niet verbazen".

Barefan,
Als we we iets voor je kan betekenen dan horen we het graag. Ik denk dat meerdere leden hier zou meedoen als het nodig is. Binnen de grenzen natuulijk.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
haha ja leuk laten we ze omleggen :D (nee grapje hoor) dankje voor de steun maar ik red me prima voorlopig :)

Grzz

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Lijkt mij ook direct bannen maar ja via een omweg komen ze wel weer terug. En nieuwsgierig wie het zijn??? Het laat zich wel raden denk ik. ;)

Dit zal o.a. ook de rede zijn geweest van Peewee die het vorige forum beheerde dat ie er mee kapte. Misschien niet zo zeer dat ie zich bedreigd voelde maar gewoon steeds het totale gezeik van bepaalde forum leden.
Dus vooralsnog hulde aan Barefan dat ie het forum nog in de lucht houdt. :) Niets ten nadele van PeeWee natuurlijk ;)

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
@Barefan,

Ook mijn steun heb je, als ik wat kan doen, laat maar weten.

underkoffer

A

Anonymous

Guest
en voor de slimmerikken onder ons die denken, hee waarom zijn roosje haar advertenties offline.
dat komt omdat roosje door het strontgooien van jullie heren er voor deze week even geen zin meer in heeft en dus weekend gaat houden.

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
Tja, het prostitutiewereldje is nou eenmaal niet 100% law-abiding zullen we maar zeggen. Maar het zal wel vooral veel blaffen (no pun intended), weinig bijten zijn.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ja inderdaad vele hebben toch wat te verbergen. en naar de politie gaan en zeggen. ik zit op een neuken zonder condoom forum en de andere leden zijn niet zo lief voor mij. lijkt me ook een zekere drempel hebben :) alleen heb ik neits te verbergen en ook geen moeite met praten over sex :)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dat is gewoon nog lager dan laag om te doen.
Het is juist mooi dat dit forum er is gekomen. De enige opmerking die ik heb is dat het in bepaalde onderwerpen van dames veel te veel afwijkt van recensies plaatsen en er veel te veel onzin berichten staan die van mij zonder waarschuwing verwijderd of verplaatst mogen worden naar een Huiskamer waar je over een dame een onderwerp kan openen. Nu moet je soms pagina's met wellis nietis onzin doorlezen wat rete irritant is.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Triest verhaal barefan.......

Overal zijn er idioten op de wereld, ook hier dus.

Laat je niet gek maken, keep up the good werk hahaha

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Flauw om te dreigen op een forum.
Vaak lui die niets durven in het echt.

Noorman

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
beste leden,

Ik wil een heel deel van jullie bedanken om mijn dag goed te maken.

Ik gebruik het email adres van het forum eigenlijk nooit.
Ik kijk er gewoon af en toe eens op.
En waarom juist? Wel omdat er eigenlijk enkel haat mails in zitten scheldpartijen en bedreigingen aan mijn adres.

enkele citaten:
"wat ben jij een zielig ventje met je kleine fucking pikkie zeg ach wat zielig"

"waarom verbannen ik geef een melding door dat me fotos online worde gegooid
de rest mag blijven i word eraf gegooid. Ik ga hier een grote zaak van
maken"

"Ik ga je kapot maken al is dat het laatste wat ik doe"

"Kan er hier niks aan gedaan worden ? Anders zie ik mij genoodzaakt om klacht in te dienen."

"sterf aan de tiefuskanker"

ezv.

Nu ja succes mensen met klachten indienen en me dood te wensen. maar voorlopig vind ik het vooral lachwekkend en zeker niet intimiderend! :D

Grzz
barefan

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Kan me haast niet voorstellen dat er zulke mensen bestaan......
Maar Barefan, kop op ik steun je! Althans moreel gezien dan he!

A

Anonymous

Guest
Figuren die deze soort bedreigingen uiten..
Die hebben over het algemeen bet iq van 1 mug !!

Van mij mag je ze gewoon publiceren die mails, kunnen we ook zien met wat voor stakkers JIJ te doen heb....

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kijk, feit blijft wel dat je een fucking klein pikkie heb. Aangezien de mailer dat nog even aan je door mailt moet het een bekende van je zijn :lol: :lol:

Ik zou hun email adressen gewoon hier neer zetten. Maken wij ze wel even lid van wat mailinglijsjes....

Eddit: ik zie dat je ook mail uit gouda hebt ontvangen :lol:

A

Anonymous

Guest
Barefan zei:
beste leden,

Ik wil een heel deel van jullie bedanken om mijn dag goed te maken.

Ik gebruik het email adres van het forum eigenlijk nooit.
Ik kijk er gewoon af en toe eens op.
En waarom juist? Wel omdat er eigenlijk enkel haat mails in zitten scheldpartijen en bedreigingen aan mijn adres.

enkele citaten:
"wat ben jij een zielig ventje met je kleine fucking pikkie zeg ach wat zielig"

"waarom verbannen ik geef een melding door dat me fotos online worde gegooid
de rest mag blijven i word eraf gegooid. Ik ga hier een grote zaak van
maken"

"Ik ga je kapot maken al is dat het laatste wat ik doe"

"Kan er hier niks aan gedaan worden ? Anders zie ik mij genoodzaakt om klacht in te dienen."

"sterf aan de tiefuskanker"

ezv.

Nu ja succes mensen met klachten indienen en me dood te wensen. maar voorlopig vind ik het vooral lachwekkend en zeker niet intimiderend! :D

Grzz
barefan

Moet je helemaal niet melden op het forum dit soort zaken.

Je bent beheerder van dit forum dan hoort dit erbij.

De moderators van hookers publiceren hun bedreigingen ook niet op het forum, moet je gewoon boven staan.

En wat stelt het voor na de gebeurtenissen in Parijs gisteravond dat is pas erg.

Glijmiddel

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
wat andere moderators van andere forums doen of niet doen interesseert me bitter weinig glijmiddel.
En ik sta er boven ik vind het enkel grappig. en volgens mij ven ik ook van jou een paar mailtjes tegen gekomen met een nogal bekend email adres. die zal ik maar niet posten voor de goede vrede zeker?

Terug
Naar boven