Beauty - Deurne

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Ik volg op redlights.be al vele jaren de ebonies die aan nzc doen.

Deze tekst en foto's komen me bekend voor. Zij worden al jaren gebruikt, altijd een andere locatie.

Kijk ook eens goed: ineens zijn er een vijftal ebonies in Deurne die nzc aanbieden.

Het gaat telkens over dezelfde dame. Zij blijft nooit lang op 1 locatie. En haar beloftes verdwijnen als sneeuw voor de zon zodra ze jouw geld heeft ontvangen.

Met andere woorden: FAKE

Mijn excuses. Ik had het ook liever anders gezien.

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
Vandaar de vraag even, kon er niks over vinden. Nu is er een post en kunnen andere het ook vinden en hun tijd en zeker geld niet verspillen.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Ze veranderen steeds van naam en gemeente, maar de foto's van de verschillende profielen blijven min of meer gelijk.

Doordat de locatie en artiestennaam steeds wijzigt, is het inderdaad moeilijk om ze hier op het forum terug te vinden. Maar ze zijn in het verleden al in andere topics beschreven en toen werd er ook al voor gewaarschuwd.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Met Afrikaantjes altijd opletten.
In hun adje en aan de telefoon beloven ze veel,maar eens ter plaatse kan er niks meer.
Ben al meermaals van een kale reis teruggekomen.
Voor mij geen zwartjes meer.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
Voor mij graag nog wel zwarte meisjes zoals Beauty, maar ben wel heel blij met de waarschuwing hierboven...
Dankjewel collega's! Weeral wat eurootjes uitgespaard....

Terug
Naar boven