Beau - Mortsel ( vh Wommelgem )

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Vorige week kon ik nog eens gaan wandelen en ben zo bij deze dame terecht gekomen. Een heel aangenam cardate gehad waarbij ik na een flinke pijpbeurt heerlijk in haar poesje ben gekomen.

Ik ben geen held in plakwerk dus laat het aan de moderators over om via afspraakjes deze dame hier op de site te zetten.

dirk

Snuffelaar
3 jan 2017
4
0
Had niet echt veel tijd om te wandelen en Beau dus gecontracteerd voor cardate.
Was al redelijk laat op de avond maar kon toch nog afspreken.
Op afgesproken tijdstip haar opgepikt en we zijn naar een discrete plaats in haar buurt gereden.
Achteraan plaats genomen en met elkaar al strelend kennis gemaakt waarbij ik haar reeds natte klitje zachtjes vingerde en dat had ze graag want begon spontaan met haar bekken mee te bewegen en speelde met haar ontblote borsten.
Intussen was mijn jongeheer reeds op volle sterkte gekomen. Ze pijpte nog effe lekker zacht maar aangezien ik niet veel tijd had, verdween hij al snel in haar lekker nat poesje waar ik niet veel later alles mooi achterliet.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
Ik heb hiervoor 70€ betaald.

Jan789

Toogplakker
20 jul 2015
54
8
ben er geweest toen ze nog op den dam werkte en als sarina in merksem. sympathieke dame voor cumdumpje, doch figuur is niet geheel men ding.

teddy2103

Toogplakker
19 jul 2016
171
44
En iemand nog een cardate gedaan of in Dreamweaver hotel? Zou geen nzc meer doen klopt dit,'?

Spermakanon

Toogplakker
6 aug 2015
45
45
Ze is terug actief. Op Afspraakjes adverteert ze de jongste weken terug met avondlijke/nachtelijke cardates. Het nummer dat erbij staat is haar gekende nummer. Ze adverteert wel zonder foto, tegenwoordig.

Terug
Naar boven