Beatrice

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
De laatste tijd denk ik wel eens aan Beatrice/ Beatriz. Ze werkte jaren lang op de Weaze in Leeuwarden. Ze is een paar jaar geleden gestopt en vertrokken, zo ver ik weet, naar haar thuisland Brazilie. Brazilie is nog als eens in het nieuws in verband met Corona de laatste tijd. Vandaar dat ik de laatste tijd wel eens aan haar (terug)denk.

De eerste ontmoeting moet zo'n 12 jaar geleden zijn. Ze werkte in Moulin Rouge in Leeuwarden. Had over haar gelezen op Hookers en wist dat er veel mogelijk moest zijn. Het eerste bezoekje was nog met condoom. Vrij logisch van haar om niet direct zonder aan te bieden en ik ging er bij het eerste bezoek niet op vragen. Wel heb ik behoorlijk lang met mijn pik bare tegen haar kutje aangewreven. Misschien had ik kunnen doordrukken, maar dit maar niet gedaan. Wel moet ze gedacht hebben dat ik sex zonder condoom wel zag zitten met haar.

Het 2e bezoek was het wel raak. Heb haar toen wat extra betaald en mocht haar zonder condoom neuken. Mocht niet in haar klaar komen. Ze wees voor ik ging neuken op haar buik en zei " Finish here " en zo gebeurde het. Veel bezoekjes volgenden en eigenlijk betaalde ik iedere keer standaard 50 euro. Ik was dan vaak langer dan een half uur binnen. Pijpen zonder condoom, tongzoenen, standje 69 en neuken zonder. "Milk here" aan het begin van de penetratie. Er is heel wat sperma van mij op haar buik, billen en borsten gespoten. De service was altijd goed. Super vriendelijk, schoon en gewillig. Leeftijd heb ik haar nooit gevraagd. Ze moet ouder dan mij zijn, ze moet denk ik wel 50 plus zijn. Prachtige witte tanden, lief gezicht. Verder niet knap, beetje mollig en klein.

Een enkele keer was er wat meer erotische spanning. Ze ging er dan niet voor 100% voor, maar 200%. Zo kwam het soms voor dat ze de touwtjes wat meer in handen nam, ze bovenop me kwam zitten en me klaar reed. Ik gaf dan wel aan dat ik ging komen, maar ze ging dan gewoon door tot ik haar volgespoten had. Denk dat dit in de begintijd keer of 3 gebeurd is. Daarna was ze een tijdje weg. Duurde volgens mij wel een jaar.

Toen ze weer terug kwam hoopte ik dat er wat service betreft niets veranderd was. Dat was gelukkig niet zo. Voor 50 euro kon ik langer dan een half uur mijn gang gaan. Kwakje weer op de buik zoals ze van te voren altijd aangaf. Op bepaald moment, bij het afrekenen van 50 euro na de daad, vroeg ze me voortaan 70 te betalen. Op zich niet vreemd. Was altijd super lang binnen en voor dat geld was het een koopje. Dus zonder gemor voortaan 70 euro betaald. Als extra verviel de vraag om op het buikje klaar te komen. Iedere keer mocht ik alles in haar spuiten en bleven we na het klaarkomen nog lekker even liggen. Zo is dit nog een tijdje doorgegaan. Alles werd een beetje normaal, al bleef het natuurlijk super lekker en bleef de service als vanouds.

Op bepaald moment is ze vertrokken, denk jaar of 2 terug nu. Definitief las ik op Hookers. Hoe definitief is definitef ? Maar nu met Corona en het klimmen der jaren denk ik niet dat ze terug komt. Ze verdiend ook wel een ander leven, rust, met familie en niet met iedere vent die maar betaald gaan neuken. Ik heb haar sinds het eerste bezoek in 2009 denk ik wel meer dan 50 keer bezocht. Het is de dame die ik het vaakst bezocht heb en over de langste periode. Ik hoop dat het goed met haar gaat. Heb (helaas) nooit contactgegevens met haar uitgewisseld zodat ik kan weten hoe het met haar gaat. Mocht iemand nog contact met haar hebben en me willen laten weten hoe het met haar gaat, stuur me dan een PB.

Baresexduivel

Toogplakker
21 jul 2019
25
28
ja ik heb deze dame ook vaak bare geneukt
en natuurlijk de beruchte Rita die in Esperanza werkte, heel lang geleden

Terug
Naar boven