Beatrice doublet16 passage

Schollekop

Toogplakker
28 aug 2019
65
25
TMM
Beloofd alles en doet erg leuk totdat t spel begint dan kan ineens niks meer
Dus....never nooit doen

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Is dit soms een zuidamerikaanse dame met een knap gezichtje en een leuke voorgevel en een stevig kontje ,
Mogelijk zat ze voorheen in passage rechts vanaf de urinoirs gezien (met de rug er naar toe staand)
Heel vaak heeft ze een roze broekpakje aan dat het mooi vormt . Deze dame laat je idd geloven dat er
heel veel mogelijk is voor weinig en als je in de kamer bent dan lijdt zijn aan geheugenverlies ..... Toch
gaan er best wat klanten naar binnen ... Zelf nooit verder als de deur geweest ondanks al haar mooie praatjes .
ben benieuwd of dit dezelfde dame is .

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Tja logisch dat er vragen komen.. dame in kwestie mag specifiek beter beschreven worden en een kamer nr vermelden. Raadpleeg deze kaart graag: Doubletstraat

Bij kamer 2 trof ik een kleine donkere mollige dame, lokte me binnen. Ik vertelde wat ik wou en als antwoord kindje maken ies vaif ghonderd uuero. :lol: :lol: :lol:

Met een sarcastische lag liep ik weg en zei ga het halen voor je. Wat mij betreft mag hier een slotje op, tenzij iedereen zit te wachten op een hof recensie, categorie geouwezwam.

A

Anonymous

Guest
Heb haar ook gezien, knappe meid wel. Ben niet naar binnen gegaan omdat ze met een herpes tubetje bezig was op dr lip. Daar ging weer lipstick overheen. Dus wees blij dat je niet ging.

Terug
Naar boven