BBWZaadslet

Voormalig lid 2312

Snuffelaar
20 dec 2015
4
20
Ik stel mezelf even voor, ik ben een zaadgeile BBW van 48 jaar uit Midden- Nederland, provincie Utrecht. Mijn lijf is vol, cupG, ronde kont, dijen en een buikje. Voor de liefhebbers: ik heb geen volledig geschoren kutje. Ik zou me graag een echte zaadhoer voelen en me regelmatig flink laten neuken en vol met zaad laten spuiten door 1 of meerdere mannen. Leuke voorstellen zijn welkom!

Voormalig lid 2312

Snuffelaar
20 dec 2015
4
20
Voor mij is Antwerpen geen mogelijkheid, maar ik begreep dat hier ook landgenoten van me aanwezig zijn die kutjes graag bare neuken? En wie weet ook lekkere Belgen die er voor willen reizen. PB's kunnen gestuurd worden ;)

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
Ik stel mezelf even voor, ik ben een zaadgeile BBW van 48 jaar uit Midden- Nederland, provincie Utrecht. Mijn lijf is vol, cupG, ronde kont, dijen en een buikje. Voor de liefhebbers: ik heb geen volledig geschoren kutje. Ik zou me graag een echte zaadhoer voelen en me regelmatig flink laten neuken en vol met zaad laten spuiten door 1 of meerdere mannen. Leuke voorstellen zijn welkom!
Dit was dus mijn eerste profiel hier waar ik niet meer bij kan, grappig wel om terug te lezen en jammer dat communicatie niet toegestaan destijds

Voormalig lid 2312

Snuffelaar
20 dec 2015
4
20
Dit was dus mijn eerste profiel hier waar ik niet meer bij kan, grappig wel om terug te lezen en jammer dat communicatie niet toegestaan destijds
ik ben sprmktje.
Inmiddels heb ik wat prettige bare feestjes meegemaakt van sg parties in Wülfrath.
Groetjes van een altijd gewillige zaadgeile BBW bareslet! Wie weet spuit je ooit je warme geile zaad in m'n kutje, ik houd ervan!

Laatst bewerkt:

AltijdNzc

Snuffelaar
14 mrt 2024
2
1
Ik wil je kutje wel vullen met mijn warme zaad.

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ik vraag me al een tijdje af waar de clubs in België zijn met de bare gb's, want die zijn er tegenwoordig toch ook?

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
Doen ze daar een hiv sneltest of moet je een testresultaat meebrengen?
Voor mij is de reis daar naartoe niet haalbaar en mijn 'baasje' kan ook niet. Maar zoiets is wel iets waar we blij van zouden worden.

Terug
Naar boven