BBW

A

Anonymous

Guest
Hallo
Enkele jaren geleden heb ik in Brussel eens contacten gelegd met een Afrikaanse vrouw. Ben met haar mee geweest naar haar appartement in Etterbeek en heb haar toen enkele keren vaginaal en anaal mogen volspuiten. Ze was gehuwd was helaas eenmalig maar denk er nog altijd met heel veel plezier aan terug. En wat een geil zicht je witte room die uit zo'n donkere kut en kont druipt. Ik zou graag eens willen gaan neuken in Kameroen of Kenia maar het HIV risico is best wel groot. Waar zijn er betrouwbare Afrikaanse vrouwen te vinden die bare gaan? Liefst redelijk donker en grote tieten en kont.

A

Anonymous

Guest
Wat een lekkere kut zeg al ervaringen mee?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
pussyshooter zei:
Hallo
Enkele jaren geleden heb ik in Brussel eens contacten gelegd met een Afrikaanse vrouw. Ben met haar mee geweest naar haar appartement in Etterbeek en heb haar toen enkele keren vaginaal en anaal mogen volspuiten. Ze was gehuwd was helaas eenmalig maar denk er nog altijd met heel veel plezier aan terug. En wat een geil zicht je witte room die uit zo'n donkere kut en kont druipt. Ik zou graag eens willen gaan neuken in Kameroen of Kenia maar het HIV risico is best wel groot. Waar zijn er betrouwbare Afrikaanse vrouwen te vinden die bare gaan? Liefst redelijk donker en grote tieten en kont.

Kijk inderdaad maar uit met dames uit deze regio.
Natuurlijk, risico loop je altijd met nzc maar er zijn altijd mogelijkheden om risico
te vergroten of verkleinen.
Dame uit deze regio`s valt onder de eerste categorie, hoe verleidelijk het ook kan zijn.
Maar uiteindelijk bepaal je zelf of het je waard is of niet.
Daar zal de een ook anders over denken dan de ander en dat mag.

A

Anonymous

Guest
Suikerarragement zit vol met bbws die wel voor wat in zijn

A

Anonymous

Guest
Voor de liefhebbers heb ik nog wel een adresje van een 19-jarige bbw uit Den Haag.
Moet er wel bij vermelden dat het een beetje een onbetrouwbare meid is maar mocht je geïnteresseerd zijn dan kun je mij een PM sturen.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dat ze een beetje onbetrouwbaar is roept inderdaad ???? op.
Kan je wat meer vertellen zoals hoe ziet ze er uit, wat doet ze allemaal en wat vindt ze lekker en uiteraard wat de kosten zijn ??

A

Anonymous

Guest
Ontvangt deze dame nog privé? Wil met plezier eens naar Nederland rijden.

Zomaar

Snuffelaar
15 apr 2015
13
0
Cindy ontvangt zeker nog, tijdje geleden geweest.
Leuke lieve dame waar veel mogelijk is :)

Terug
Naar boven