Bas

Bas

Toogplakker
30 jun 2018
68
0
Hoi, ik ben iemand die veel seks nodig heeft en ik heb het altijd zonder condoom gedaan. Voor mijn verhuizing was ik de minnaar van een leuke dame die ik via via had leren kennen. Ik heb met haar veel wilde avonturen beleefd. Omdat ze een vriend had was het risico op een soa niet aanwezig. Nu heb ik een lieve vriendin maar kom ik toch nog wat tekort helaas. Een ander seksmaatje vinden is lastig in mijn omgeving.

Een dvp leek me een goed alternatief ivm duidelijke afspraken en geen gezeur maar ivm soa's dan met condoom. Ik zocht de betere dames uit door het lezen van veel reviews en ik gebruikte dunne condooms voor meer gevoel. Tevens nam ik altijd gelijk een uur, want ik houd niet van haastwerk. Helaas bleek het stijf houden te lastig ondanks het vaak best leuke dames waren. Soms lukte het klaar te komen maar met moeite en was het minder lekker.

Om het gevoel zonder condoom bij een dvp te testen heb ik dat afgelopen zomer uitgeprobeerd bij Tatum en ook bij mijn vriendin onlangs. Opmerkelijk verschil. Nu twijfel ik want het risico op een soa is best groot. Ik denk overigens dat het met condoom bij een dvp zou kunnen lukken mits het buiten is. Dan voel ik me altijd veel meer op mijn gemak en vrijer. Dat hoop ik nog te proberen voordat het te koud wordt. Het topic suikeroom las ik laatst en heeft ook mijn interesse. Is duurder, maar dan meer tijd en minder professioneel. Misschien lukt het dan beter.

Bas

Toogplakker
30 jun 2018
68
0
Toevoeging; ik woon niet samen met mijn vriendin en we zien elkaar door omstandigheden niet vaak. Op seksgebied is ze ook niet zo onderlegen als ik, ondanks mijn pogingen dat bij haar te stimuleren. Dus vandaar dat ik er wat bij zoek en het eerder liever veilig deed ivm soa's. Omdat ik haar niet zo vaak zie, plan ik nu mijn bare dates zodanig dat ik me nog op tijd kan laten testen.

Terug
Naar boven