Bas en Jaimy

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
89
178
"Ze vindt het wel een beetje spannend", zei hij toen we naar de kamer liepen. Dat vond ik zelf ook, terwijl ik best wel wat ervaring met trio's heb. Toen we de kamer binnen kwamen, zat ze in bed, prachtig, mooi opgemaakt, hemelse ogen, de rest nog even toegedekt met haar dekbed. Ik kon merken dat ze het spannend vond, de begroeting was een beetje onwennig, maar wel hartelijk, drie zoenen op de wang. Ik dacht, "nou, dan ga ik me maar uitkleden" en terwijl ik nog bezig was, had hij zich al uitgekleed en lagen ze heftig zoenend in bed. Het was net alsof ik er helemaal niet was, zo gingen ze op in hun voorspel. Ik ging naast haar liggen en begon haar rug te strelen en te kussen. Ze liet het gewillig toe, ook toen ik naar beneden ging en haar prachtige billen begon te kussen. Inmiddels was het dekbed verdwenen en kon ik haar in volle glorie bewonderen. Ja, ik heb gewoon iets met donkere dames, mijn zwak, maar Jaimy is echt een pareltje, prachtige vormen. Mijn hand verdween tussen haar benen en opeens was alle spanning on onwennigheid verdwenen. Haar poesje rook zo lekker en smaakte nog lekkerder! Ik stak mijn tong naar binnen en hoorde instantaan gekreun van boven komen. "Hmm, ze vind het lekker", hoorde ik mezelf denken. En dat was het begin van misschien wel geilste date die ik ooit heb gehad... Hoe meer ik haar clitje kuste hoe harder ze hijgde en ritmisch meebewoog met mijn tong. Inmiddels was Bas op oorlogsterkte en maakte ik plaats voor hem. Ik schoof naar boven en kuste haar, diep, nat, hartstochtelijk, geil. Iedere keer als Bas helemaal binnen was, beet ze zachtjes op mijn tong, ze was echt aan het genieten... Opeens veranderde de uitdrukking op zijn gezicht en kwam er een oerkreet uit. Teken voor mij om weer terug te gaan naar beneden en verder te gaan met beffen, nu met een mengeling van zaad en pussy juice op mijn tong. Gruwelijk geil. Vanaf dat moment gingen alle remmen, voor zover die er nog waren, helemaal los, en leek het alsof Bas niet meer in de kamer was. Ik befte alsof mijn leven ervan hing, het gekreun werd steeds heftiger, net als de bewegingen van haar heupen en de druk van haar zachte dijen tegen mijn oren. Het duurde niet lang of ik hoorde een trillend "ik ga komen" van boven en met een zucht volgde de ontlading, haar hele lichaam trillend, ogen gesloten, mond open. Zo mooi om te zien. Toen was het mijn beurt. Zonder te vragen of het mocht (ik had eerlijk gezegd toch geen "nee" gezegd) begon ze me te pijpen, diep, nat, met passie. En op een net zo natuurlijke manier gleed ik naar binnen, haar pussy nog steeds glibberig van haar eigen juice en het zaad van Bas. Hartstochtelijk kussend en ritmisch bewegend kreeg ze de tweede lading. Bijzonder, heel bijzonder.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Linkje? Waar gevonden? Waar ontvangen ze? Prijzen?

Wat weten we wel: Zij is donker, het was een trio en het was in Noord-Holland.

Als je het allemaal niet weet, dan weet ik niet of het aan de eisen van de moderators voldoet hoor ..... Wél een mooi verhaal waarvoor dank.

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
89
178
Het was in een hotel in de buurt van Haarlem (sorry, in verband met privacy wil ik even niet nauwkeuriger gaan). Ze adverteren niet, ik ben uitgenodigd door Bas om mee te doen. Jaimy is een prive-vriendin van Bas. Ik weet niet of ze ook anderen ontvangen of dat dit een special was. Stuur me een pm als je interesse hebt, dan stuur ik het door, beloofd.

Dank je wel voor je compliment over mijn verhaal! Ik weet dat het geen doorsnee recensie is, maar ik vond het zo een bijzondere ervaring dat ik het graag met jullie wilde delen...

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
116
Ik hou me aanbevolen voor zo'n heerlijke date. Neem aan dat er een (lange) wachtlijst is?

picard32

Toogplakker
4 mei 2015
189
79
Tegen de tijd dat ze weer komt bekijken we wie we uitnodigen en hoeveel dates we doen

Terug
Naar boven