Bas, beetje ervaring.

Bas_26

Snuffelaar
1 okt 2020
10
7
Hoi allemaal, ik ben Bas.

Ik lees graag mee en heb hier wel eens een paar ervaringen gedeeld. Alleen weinig nzc meer gedaan, maar begin er weer veel zin in te krijgen.

Jaren terug een paar professionele oostblok damens bezocht en bare gedaan, ook anaal. Maar miste toch een beetje het type Nederlandse jonge studente. Die zijn lastig te vinden.

Had dan toch is een type studente. Was erg lekker haar zonder condoom te neuken. Toch meer mijn ding. Helaas mocht ik niet in haar klaarkomen.

Vind als mijn penis lekker zonder condoom bezig is en het hoogtepunt eraan komt, wil ik gewoon heerlijk klaarkomen zonder te stoppen.

Dus was meer op pijpdates van jonge vrouwen overgeschakeld, waar ik heerlijk zonder condoom in hun mondje mocht klaarkomen. Makkelijker te vinden en wat veiliger. Ben aardig wat afgezogen haha.

Eigenlijk een tijdje terug ging ik voor een pijpdate zonder condoom naar een Nederlands meisje in de buurt.

Ze was 21, leek wel jonger, schattig, echt lekker meisje. We hadden lang gepraat. Maar pijpen viel erg tegen, volgens mij was ze een beetje lui.

Opeens ging ze doggy zitten en zei neuk mij maar! Zonder condoom? Ja, geen probleem. Verschikkelijk lekker in haar kutje klaargekomen. Meteen weer de smaak te pakken.

Nog een paar keer langs geweest. Ik gebruikte haar een beetje als cum dump na een week hard werken.

Ben ook niet van de lange dates, lekker klaarkomen en weer gaan. Ze mogen het ook alleen voor het geld doen en weinig lol in hebben. Als ik maar lekker zonder condoom in hun kontje, kutje of mondje mag klaarkomen. Sorry een beetje cru. Maar behandel wel iedereen met veel respect en vind het wel leuk om te praten of te knuffelen. Geef ook vaak extra geld.

Helaas kon ze niet meer ontvangen en ze is hier is langs geweest, ook weer heerlijk volgespoten. Haar ophalen en terugbrengen, hond moest mee, best een gedoe, en omdat ze zo jong lijkt en alleen overdag tijd heeft, voelde ik mij niet echt op mijn gemak met mijn buren enzo. Na een lange tijd niet afspreken is helaas het contact verwaterd.

Nu toch maar weer een beetje inlezen op nzc forum, voor hopelijk binnenkort weer eens een bare date.

Terug
Naar boven