bareslut dendermonde

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
wie heeft er ervaring met deze bareslut uit dendermonde? ze doet vanavond een gangbang blijkbaar.

zoekresultaten{22214E4D-FC9C-4EBD-9C45-D060354AC941}tab

Bijlagen

• bareslut.JPG
    bareslut.JPG
    67,3 KB · Weergaven: 657
13 mei 2015
1.163
462
Ik ben vroeger een paar keer op hun gangbangs geweest.
Zij laat zich gewillig in alle gaten nemen, en zuigt je helemaal leeg ook.
Hij doet op die dagen niet mee maar slaat graag een babbeltje aan de tafel met een hapje en een drankje.
Zij is vrij zwaarwichtig maar wel zeer geil.
Zelf ben ik niet meer direct zo geneigd om er nog naar toe te gaan al is het wel een goedkope gangbang om al je zaad kwijt te kunnen.

Mvg
Ypp

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Ik was er ook eens naartoe gegaan naar hun gangbang. Gelukkig waren er toen 2 dames aanwezig voor hetzelfde geld :mrgreen: Heb met die andere dame veel plezier gehad. Huisvrouw zelf is wel echt heel dik en echt niet mijn smaak... Mocht deze alleen zijn toen, was ik direct terug buiten...

Maar ieders zijn smaak he.

A

Anonymous

Guest
Ben een aantal jaren geleden ook eens op haar gangbang geweest samen met een toenmalige vriendin. Ze doet het puur uit geilheid, 50€ is een onkostenvergoeding. Het is volgens de gangbare standaarden natuurlijk niet de mooiste, maar haar geilheid en vriendelijkheid van het koppel maken veel goed en gelukkig maar zijn er veel verschillende smaken en zeker ook liefhebbers voor deze dame...

Terug
Naar boven