Barefan Trakteert !!

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
haha een oplettende CWP,

Maar sorry ik kan jullie wel allemaal een virtueel stuk taart sturen.

En voor de mensen dat me graag een kadootje willen doen ik hou wel van gangbangs dus en inkom kaartje voor een leuke gangbang neem ik graag in ontvangst :)
Ik zal er achteraf een mooi stukje over schrijven :)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Barefan zei:
haha een oplettende CWP,

Ik vermoed dat jij ook de enige bent die zijn verjaardag juist heeft ingevoerd..... ik krijg het hele jaar door van diverse blogs en fora verjaardags mail en op de werkelijke dag helemaal niets :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
haha ja ik vul mijn verjaardag wel eerlijk in ik ben echt vandaag jarig LOL

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
28.... moet jij je ID nog tonen als je bij de hoeren aan komt :lol: :lol: toen ik zo oud was bestond het condoom nog niet eens, en was het standaard zonder. de goeie ouwe tijd...

vroeger toen je op een verjaardag nog een paar pakje sigaretten op tafel had...

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
haha nee ik zie er ouder uit als mensen men leeftijd schatten schat iedereen 35 ofzo.
Dus nee id tonen hoeft niet meer LOL

A

Anonymous

Guest
Gefeliciteerd man! Met je jaren komt wijsheid zeggen ze, dus wie weet komt het ooit nog goed :lol:
Mij schatten ze gelukkig meestal een jaar of 5-7 jonger en dat is op mijn leeftijd ook weer meegenomen!

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
PeeweeHerman zei:
Gefeliciteerd man! Met je jaren komt wijsheid zeggen ze, dus wie weet komt het ooit nog goed :lol:
Mij schatten ze gelukkig meestal een jaar of 5-7 jonger en dat is op mijn leeftijd ook weer meegenomen!

MMM ik zou er ni echt blij mee zijn als ze me 5 tot 7 jaar jonger schatten hoor LOL

A

Anonymous

Guest
Geloof me, daar denk je over een paar jaar ineens heeeel anders over :lol:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
lekker ding zei:
gefeliciteerd. :D

Maar nog zo jong en dan al zou verdorven.... :lol: :lol: :lol:

Verdorver ben ik al lang hoor heel lang. Ik heb sinds mijn 20 geen momogame relatie meer gehad.
En ik ken elke parenclub in belgie nederland en de grens met duitsland wel denk ik.

Dus dat verdorven is te laat lol

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Nou Barefan van harte gefeliciteerd, nog vele barejaren toegewenst.

Mvg

Naked

Terug
Naar boven