Barebang

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Vraagje wie heeft er ervaring met deze feestjes en wat mogen wij verwachten ervan. Mijn sletje en ik wouden er eens naartoe gaan.

Bijlagen

• Screenshot_20241017_102423_Chrome.jpg
    Screenshot_20241017_102423_Chrome.jpg
    553,7 KB · Weergaven: 405

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Eens met @LXIX....
antwoord met een linkje naar de juiste pagina, daar mag best een opmerking bij dat TS ook zelf kan zoeken.
Dat vergrootglas staat bij iedereen rechts boven in het scherm dacht ik.

Een dankje wel voor het zoeken en zal volgende keer zelf even proberen had ook een antwoord kunnen zijn

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Degene die er deftig op antwoorden in mijn inbox ondertussen daar gaat het om ook beetje contacten leggen en eventueel mekaar op het feestje zelf ontmoeten. Ik weet ook dat er info over te vinden is hier heb ik trouwens al doorgenomen maar was niet wat het moest zijn. Dus daarom gewoon een vraag stellen is niet zo ongewoon hoor.

Trnighteld

Toogplakker
11 okt 2024
48
68
vragen mag altijd toch.
Leuk dat je erheen gaat.
Geen ervaring met deze feestjes.

Wel heel erg benieuwd naar hoe het geweest is.

Dus als jullie zijn geweest naar dit feest,
Of ervaringen hebben met andere feestjes kijk ik uit naar de jullie review.
Via een pb mag ook.

Hoe dan ook veel plezier

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Kijk dit is een leuk antwoord. En we zullen ons ervaring met het feestje hier zeker neerpennen. We hebben wel ervaring op de feestjes van elle naturelle was in parenclub 7sins maar zoals jullie wellicht weten is dat op die locatie verleden tijd. Wat was daar zo leuk wel een bare gangbang. Verschillende mannen achter elkaar neukte mijn sletje en sommige spoten hun zaad over haar en natuurlijk in haar zo lekker geil om de eene lul achter de andere in haar sperma kutjes te zien gaan als ze recht stond stroomde het langs haar benen naar beneden. Zo'n 15 mannen na elkaar dan is het tijd om te douchen en iets te drinken enzo heel het evenement lang keer op keer werd ze lekker geneukt.

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Hiervoor is de term "sloppy" uitgevonden; als je opstaat en het drijft er als het ware uit. Ik ben er niet zo'n fan van omdat, eens een kutje goed gesmeerd is, veel frictie weg is en je als man niet veel weerstand meer ondervind; zelfs bij de echt strakke kutjes…
Daarom poneer ik liever mijn eerste load in haar mond of diep in de keel zodat erna de kut nog goed neukbaar is; je begrijpt dat ik niet zo'n gangbang lover ben om voorgaande redenen maar dit geheel terzijde.

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Bedankt voor jou reactie. Ik snap wat je bedoelt als er een paar ladingen in het kutje zitten schuift het idd wel 🤤 ik heb er zo geen probleem mee ik vindt het geil en neuken gaat nog steeds lekker. In haar mond klaarkomen daar houd ze niet van over haar lijf spuiten wel.

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Update parenclub Buddha. Het is een mooie club alles op en aan. Heel vriendelijk personeel top .en de bare gangbang was geweldig nonstop actie buiten de ingehuurde dames ook een 4a5 tal actieve koppels . De aanwezige mannen net goed iedereen kon meermaals aan bod komen. Er hing een relaxte geile sfeer wij gaan er zeker weer.

hle1805

Toogplakker
5 apr 2017
147
82
Update parenclub Buddha. Het is een mooie club alles op en aan. Heel vriendelijk personeel top .en de bare gangbang was geweldig nonstop actie buiten de ingehuurde dames ook een 4a5 tal actieve koppels . De aanwezige mannen net goed iedereen kon meermaals aan bod komen. Er hing een relaxte geile sfeer wij gaan er zeker weer.
en zijn jullie morgen ook weer van de partij? ;-)

Terug
Naar boven