Bare trio met 2 vrouwen

A

Anonymous

Guest
Als ze er zijn, Maya en Lora zijn wel te porren voor een bare trio... 2 fenomenale kutjes...

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Klopt zien er alle 2 nog goed uit ook ,,al zeg ik het zelf,, ;) wacht ook al even dat ze er weer zijn..!

Walterrr

Snuffelaar
5 jun 2019
23
1
Weet er iemand nog twee leuke dames voor een geile bare trio?

Vroeger ging ik bvb af en toe naar Mönchengladbach bij Team Tabulos (what's in a name) .. zalige club met de Poolse Ewa als topper, maar ze zijn allemaal privé gegaan of gestopt en Ewa zelf is twee jaar geleden jammer genoeg ook gestopt

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Was vandaag in de buurt van Wommelgem en had nog wat tijd te verdoen. Daarmee snel een sms naar Esmee en een 15min later zat ik al op haar kamer. Was in dreamotel te doen.
Esmee is nog lekker strak en een heerlijk stel natuurlijke borsten.
Pijpen deed ze goed en vol overtuiging. Bij het neuken moest ik echt mn best doen niet te snel klaar te komen. Heb het kunnen uitstellen tot het 3de standje en nadien gelukkig naar buiten gewandeld.
Jammer dat ze maar voor 1 dag hier is.

Walterrr

Snuffelaar
5 jun 2019
23
1
Is er ergens een mogelijkheid om een bare trio te doen met 2 Thaise dames? (Mag ook op vlak van leeftijd wat rijper zijn)
Ben er heel nieuwsgierig naar heb tot nu toe nog niets gevonden

Walterrr

Snuffelaar
5 jun 2019
23
1
Nog iemand die een leuk adres kent voor een bare trio met twee supergeile dames die voor veel in zijn? (Leeftijd speelt niet echt rol, mogen ook rijp zijn)

A

Anonymous

Guest
Zouden jullie allebei de namen van de dames erbij kunnen zetten want alleen een linkje werkt niet altijd omdat de dames de advertentie weer uitzetten en weet je alsnog niet om wie het gaat voor een eventuele volgende keer en wordt het moeilijk om de advertentie in de gaten te houden snapt ge?

Terug
Naar boven