Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
García en Martina die kan je voor 250 p u helemaal vol spuiten.
Ben er geweest, en heb Martina toen volgespoten en Gracia heeft haar schoon en uitgelikt.
Alleen doet Martina anaal, dat kost 75 euro meer.
Dinslaken, Willy-Brandt-Strasse 204, Rotik Wellness Paradies
Kan bij de bekende rtc clubs: villa Venus (zoals hierboven genoemd), Arabella, Grimbergsauna (zie oa mijn bericht van 1 Augustus).
Simpelweg betalen voor 2 dames: 30 + 30 voor 25 minuten of (als je ze niet kan versmaden en geen pauze nodig hebt) 70 + 70 voor een uur.
M-Exclusive geen probleem. Wel duidelijk aangeven dat je beide bare wil nemen. Anders heb je kans dat eentje alleen de bovenkant pakt en de ander de onderkant oraal verwent. Zelf het stuur in handen nemen. En dat voor 70 Euro.
Ik ga morgen weer lekker spelen daar. Eens kijken of het in het weekend druk is. Mijn voorkeur is één voor één.
Weet iemand nog een leuke slanke aziatische die voor minder dan 100 euro zich lekker zc laat nemen? Graag wel met een speeltijd van minimaal een half uurtje en redelijke afstand van utrecht (uurtje met auto)
Sjonge jonge, 3 jaar lid en dan niet even de moeite nemen om te zoeken naar bestaande topics.... en aan je history te zien alleen maar vragen stellen, denk niet dat er een antwoord gaat komen vriend..
Gewoon chance hebben. Heb maand of 2 geleden via redlights advertentie zien staan. Heb na al die jaren wel een neus ontwikkeld om de goeie en amateurs eruit te halen.
20 jaar was ze, van Gent. Stuur hoeveel uurtje en kunnen we nog afspreken. 100€ en ja ben vrij schreef ze terug. Ik OK binnen half uurtje?
Schrijft ze terug, nee ik kan niet. Zit bij mijn vriendin eentje te drinken. Kzeg OK, morgen dan. Zei terug..., tenzij je mijn vriendin erbij neemt. Kzeg OK en hoeveel kost met dat. Elk 100€. Kzeg beetje duur, maar wist bij mezelf deze kans mag je niet laten liggen. Hebben mij dan eerst nog herkenbaar snapchat fimpke doorgestuurd zodat ik wist hoe ze eruit zagen.
Opgehaald en samen naar petit ami gereden. Man man, 2 jonge meiden van 20 jaar bare geneukt. Heb ze op elkaar gelegd en om de beurt geneukt. Heb dan bij het eindigen ene on top gezet en de ander zat mijn kont en ballen af te likken. Jammer genoeg bij 1 keer gebleven, link was onmiddelijk weg en nummer werkt niet meer. Gewoon elke dag redlights en af en toe haal je er echt pareltjes uit.
@jonassi
Nummer werkte niet meer. Heb ik verwijderd.
Was gewoon snapchat filmke dat ik gekregen had en niet hun gebruikersnaam.
Simpel, ik had die dag gewoon geluk. Zoals zovelen voor mij op dit forum met andere vrouwen.
Kaatje uit Aarschot doet met momenten bare trio samen met een andere jongere dame uit het Antwerpse.
Zoek maar op RL achter Kaatje, contacteer haar en vraag wanneer ze het nog eens regelt voor trio's te doen
Amsterdam molensteeg n6-2 isabel&maria twee Dominicaanse heb drie keer trio bare met hun gedaan tongen pijpen neuken zonder allebij vol gespoten dames beffen elkaar vooral isabel houd van schoon likken. Ze zegt smaak van sperma vind ze lekker. Dus laatste keer maria vol gespoten daarna isabel haar laten beffen ik beetje tongen met maria tot ik weer op sterkte kwam en isabel doggy geneukt terwijl ze door ging met beffen en toen ik haar ook had gevuld ging ze gewoon nog even door omdat maria nog niet klaar was gekomen hun zijn gek geil.
Een echt leuke bare trio met 2 vrouwen is zeer moeilijk te vinden. Dit moet volgens mij altijd spontaan gebeuren. Vroeger heb ik ook nog (met condoom) trio's gedaan met raamdames. Altijd zelfde scenario,elk om beurt neuken in dezelfde ruimte en condoom wisselen als je van kut wou wisselen. Dit jaar wel 1 keer toevallig zalige bare trio meegemaakt met 2 jonge meiden, zie vorige post. Ging er normaal tijdje geleden terug mee afspreken( had er paar prive berichten over gekregen, maar niet op geantwoord).
Maar de date is niet doorgegaan. Om de simpele reden dat ze beiden amateur zijn en jong (21jaar) dus wat betekent dat, zeer wispelturig!!
Ben er voor ook al geblockt geweest op social media en dan toch erna 1 ervan kostenloos geneukt. De simpele reden dat de trio er niet van gekomen is, omdat ze jaloers zijn op elkaar. Heb ze beide geneukt, maar ook al afzonderlijk . Daar wringt het schoentje. Dus echte bare trio met 2 vrouwen is volgens mij gewoon puur geluk. En met trio bedoel ik dat de vrouwen mij samen pijpen, elkaar kussen en aanraken. Mijn ballen likt als haar vriendin op mij aan het rijden is. Geen zo'n fake trio's die elke dag op redlights aangeboden worden.