Bare regio Breda

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
Lotgenoten,

Ik ben onlangs naar Breda verhuisd en ben zoekende want deze regio is totaal nieuw voor mij. Belgie is nu ook een optie, maar ook daar weet ik helemaal niets van. Sterker nog, als ik iets zie dan heb ik geen idee waar in belgie het is en meestal veel te ver. Welk forum kan ik het beste in de gaten houden voor Belgie? Mijn geografische kennis is vrijwel nul wat dat betreft. Is er ook een site waar je kan zien wat er in het Dreamhotel zit? Zie daar af en toe wel eens iets voorbij komen en dat is nu redelijk in de buurt. Ik hou altijd max 45 min rijden aan.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Hou gewoon de sectie België > Antwerpen > privé ontvangst in de gaten, dat is nog ongeveer binnen de tijd van 45min dat je wil rijden.

Je kan ook op Dreamotel zoeken via de zoekfunctie van het forum. Gewoon wat grasduinen door de resultaten, en zien wat je bevalt, je moet er wel wat tijd instoppen want veel slow chat in de recensies maar goed, het is al een begin. Succes!

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
Top, ga ik doen!
Mijn probleem is dat ik geen idee heb waar al die genoemde steden of dorpen in belgie liggen en vaak als ik ze dan opzoek liggen ze op uren rijden uit de buurt.

rubbertruck

Toogplakker
19 dec 2019
152
49
Koop gewoon een routemapje van België
Kun je de plaatsen zien liggen en eventueel via Google Maps een route plannen
Heb je gelijk een idee van afstand en reisduur

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
ja klopt, ik zoek het uiteraard op google maps, maar alles is altijd best een stuk rijden. Zie dat in Geel veel leuke bare meiden zitten. Is dat een club ofzo of een hotel?

30 aug 2025
215
233
En gewoon op Kinky zoeken, bij Noord Brabant en dan Breda.
Vink aan dat je dames zoekt en vink ook nzc aan.
Voila, genoeg dames in Breda (en regio) die bare doen.
Kan je dat nou echt zelf niet bedenken?
Maar geen punt, gewoon proberen te zoeken op Kinky, opties genoeg, succes.

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
Ja ik snap heus wel hoe ik op bare moet zoeken, mijn vraag ging meer over noord belgie want die regio is mij totaal onbekend. Kom er alleen als ik er doorheen rij richting zonnige oorden ;)

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
Ik kom maar 1 Britt tegen en het laatste bericht is uit feb 2025. Dus of dat nog een optie is? Hoop snel weer advertenties van het Dreamhotel te zien, die meiden daar zie ik wel zitten

johndk

Toogplakker
1 jul 2024
147
168
Kort geleden bij bovengenoemde Britt langsgeweest. Vooraf bevestiging gevraagd meerdere orgasme ok waren. Mond en kut van een lading voorzien 👍

Terug
Naar boven