Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn favoriete standje is: ik met mijn kont boven haar gezicht terwijl zij op haar rug op het rand van bed ligt.
Terwijl zij me rimt en/of vingert trek ik me af en regelmatig steek ik mijn lul diep in haar mond met neukende bewegingen. Als ik klaarkom, spuit ik op haar lichaam of in haar mond. Lekker geil. Super is ondertussen haar tong in mijn kontgaatje of op de plek tussen zak en kont, ook plezant ik haar adem te voelen tegen mijn achterste.
Of ik lig op bed en ze rimt en/of vingert me afwisselend al pijpend. Als ik me laat pijpen, stoot ik telkens in haar mond of duw haar hoofd naar onder.
Bij mij doen ze allemaal deepthroat, mijne is niet lang maar wordt wel dik zonder te stoeven .
Dit hierboven ook soms met anale toy.
Pijpen zonder is meestal 1'ste stap naar bare neuken
Ik ben 2 dagen geleden door Gloria (50+ latina) (Amsterdam, singelgebied) onder handen genomen. Haar bare pijpen heeft ze tot een ware kunst verheven! en dat mag ook wel na al die jaren werken in het singelgebied. Tot mijn grote verassing slikt ze alles door (wat ze voorheen niet deed).
deze kwaliteit voor slechts €35 kan ik iedereen aanraden.
Magdalena in Leeuwarden, Hofje 14. Niet al te hard pijpen, maar wel deep throat. Als je klaarkomt duwt ze hem zelf tot achter in haar keel totdat de laatste druppel eruit is.