Voormalig lid 654
Legende
- 13 mei 2015
- 1.163
- 462
Zoals in vele filmpjes te zien is, zou ik graag eens zo'n nurumassage met bare seks erbij willen ervaren.
Waar kan ik dit krijgen?
Waar kan ik dit krijgen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CWP zei:En hier mijn favoriete plek, lekker dichtbij, en mijn pareltje Alicia, 25 jaar, heel slank, kleine b cup, surinaamse roots, ontzettend lekker geil kutje, wordt zelf ook lekker geil en nat, en neuk ik al heel lang zonder. ze zegt dat ik de enige ben, dus dat geloof ik gelijk :lol: :lol: ik ontmoet haar met regelmaat bij haar thuis, indien haar kleine naar de opvang is, en vul haar uitkering een beetje aan. Is niet op kinky of sexjobs te vinden.
Als je ze zonder wil neuken, absoluut niet om vragen, dat gaat hem niet worden, maar de extra's bij Massage Kim staan op het bordje op de kamer, en als je haar dan ook lekker op geilt, dan kan de blanke sabel er in.
CWP zei:€75.- voor frans en intiem betalen op de kamer, niet elke dame doet dit overigens.
De nuru betaal je aan de balie
CWP zei:100% eens met Cerato.
Maar je kan het geluk een klein beetje afdwingen door de geld pers aan te zetten. En nuru en neuken en ook nog zc is een dure hobbie, keep that in mind -![]()
johan34 zei:Ik vind nuru fantastisch, en nzc (uiteraard) ook. De combinatie van de twee ben ik nog niet tegengekomen, dus als iemand zo'n adresje kent in de buurt van Antwerpen, graag een berichtje, mag via pb![]()
Ypp zei::roll: Vreemd toch??? :|