bare mogelijk of beter niet daten?

A

Anonymous

Guest
Momenteel heb ik een date vastgelegd met een onervaren die pijpen mc en nmc aanbiedt. Totaal tegen mn principes maar ze spreekt me aan. Aan haar mailing te lezen heeft ze amper ervaring. Zou er een mogelijkheid zijn om die dame vol room te kloppen, of zijn zo'n vrouwen uiterst voorzichtig om zc te wippen? Ik heb al eens afgesproken met zo'n type in de Chadim, maar toen wist ik direct dat ik haar zonder condoom kon volpompen. Nu heb ik geen idee.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
De tijd zal het leren en het is totaal onvoorspelbaar.
Als je haar erg goed bevalt ..... ?
Niets forceren en opbouwen; nee heb je en ja kan je soms krijgen.

Noorman

A

Anonymous

Guest
Zou er graag vanaf de eerste afspraak zondee c

A

Anonymous

Guest
Zou er graag vanaf de eerste afspraak zonder condoom willen in gaan. Al met dvp gedate en zonder condoom geneukt, maar zonder enige moeite te moeten doen. Maar pmc en nmc dat is al safe dat ze speelt.

willemdewipper

Toogplakker
16 aug 2015
55
1
Citaat: " Zou er graag vanaf de eerste afspraak zonder condoom willen in gaan. "

Daar hebben meer mannen last van. Dat denk ik ook wel eens bij dat lekkere kassameisje bij Albert Heijn. Of die leuke nieuwe receptioniste aan de balie. Zelfs in de trein dwalen mijn gedachten wel eens af. Heel gek.

Om te reageren op je oproep: Je geeft aan dat ze pijpt met condoom. Dat biedt volgens mij weinig perspectief om haar zonder condoom te neuken. Bij vrouwen die pijpen zonder condoom, in hun mond laten spuiten en doorslikken is die kans veel groter. Dat is althans mijn ervaring.

Waar is het je om te doen? Uit pure geilheid een lekkere kut willen volspuiten? Of een (pay-) date met een vrouw waarbij je vooraf een goed gevoel hebt, maar de rubbertjes niet moet vergeten? Of is dat een gewetensvraag?

Hou ons in ieder geval op de hoogte. Ik ben benieuwd.

A

Anonymous

Guest
Ik heb het genoegen gehad om eens 2 dvp's anaal en vaginaal te mogen volspuiten die adverteerden nmc, dit dateert toch al van een tijdje terug. Voor de overige paydates heb ik altijd naar nzc gezocht en ook zonder condoom mogen wippen. Deze dame is zeer onervaren, geen idee of het fake of echt is, ze antwoordt wel op mijn mails. Ik wacht af .. Uiteraard ook al enkele dvps met rubber geneukt en altijd teleurgesteld buitengestapt.

A

Anonymous

Guest
Ik wil nog eens een lekkere nieuwe kut volspuiten.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik vind je raar.
Je bent te phusserig en dan gaat het zeker niet werken.
Desalniettemin succes.

Heb je een link van de dame in kwestie.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Ik zou er niet teveel van uit gaan dat de condoomgebruik ongebruikt blijft. Je gaf aan dat ze al pijpt met condoom, dan zal ze zeker niet neuken zonder. Dat is mijn ervaring.

Of je moet er meerdere dates en dus tijd en geld in willen steken.

Als het je alleen om nzc gaat, ben je beter af met een dvp waar je 100% zeker zonder mag.

Inderdaad komt het mij nogal dwingend over. Het lijkt mij dat de dame in kwestie het ook zo zal ervaren.

Dat is zonde van de tijd, geld en die meid kan er ook heel vervelend op reageren...

A

Anonymous

Guest
Denk dat je rustig aan moet doen en het niet te veel willen pushen.

Natuurlijk zijn er vrouwen die vanaf moment 1 bare gaan, maar die staan er vaak wel om bekend. (adverteren daar soms ook openlijk mee)
Als voorbeeld heb ik een date uit het verleden. Eerst alles met condoom, maar leuke meid dus bleef ik haar bezoeken. Door het leuke contact en vertrouwen wat er ontstond werd er meer mogelijk, uiteindelijk ook nzc terwijl dit nooit echt ter sprake was gekomen. Het gebeurde en het was goed. Geen condooms meer gebruikt bij deze dame.

Als een dame dus voor safe gaat moet je er rekening mee houden dat dat zo blijft of dat je er tijd (en geld) in moet steken voordat de blanke sabel er in kan. En soms wil de dame gewoon niet bare. Respecteer dat. Niet te veel pushen.

A

Anonymous

Guest
Denk dat je rustig aan moet doen en het niet te veel willen pushen.

Natuurlijk zijn er vrouwen die vanaf moment 1 bare gaan, maar die staan er vaak wel om bekend. (adverteren daar soms ook openlijk mee)

De meeste dames is dus gewoon nmc en moet je maar afwachten wat er meer kan. Als voorbeeld heb ik een date uit het verleden. Eerst alles met condoom, maar leuke meid dus bleef ik haar bezoeken. Door het leuke contact en vertrouwen wat er ontstond werd er meer mogelijk, uiteindelijk ook nzc terwijl dit nooit echt ter sprake was gekomen. Het gebeurde en het was goed. Geen condooms meer gebruikt bij deze dame.

Als een dame dus voor safe gaat moet je er rekening mee houden dat dat zo blijft of dat je er tijd (en geld) in moet steken voordat de blanke sabel er in kan. En soms wil de dame gewoon niet bare. Respecteer dat. Niet te veel pushen.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
En zelfs als ze bare gaat na verschillende dates moet je ook niet verwachten dat je haar mag volspuiten. Ik weet het bij verschillende dames die ik reglmatig bezocht. Dat was de stap te ver, mocht wel op hun kontgaatje of op hun kutje (lippen/ clit) spuiten.
Creampies deed ik alleen bij de hier door mij besproken DVP's.

Het beste was nog altijd bij mijn exen, dat blijft toch beste gevoel vind ik:).

A

Anonymous

Guest
Toch maar niet gedate. Ging me veel euro's kosten en veel mogelijkheden waren er jammer genoeg niet.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Ik heb div ervaringen met vooral 40 plus dames die spontaan bare gaan bij een goede klik.
Een vroeg er zelfs of ik er een probleem mee had om zonder te neuken.

A

Anonymous

Guest
Dat is mijn ervaring ook. Laatst vroeg zij of ik bezwaar had tegen nzc antwoord was duidelijk.
Zij vond het natuurlijker dan zouden we beiden meer genieten
Was de derde date

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
marius13 zei:
Ik heb div ervaringen met vooral 40 plus dames die spontaan bare gaan bij een goede klik.
Een vroeg er zelfs of ik er een probleem mee had om zonder te neuken.

Was dat via Twoo of Tinder? Ik heb redelijke ervaringen met Knuz

Terug
Naar boven