Bare in Nürnberg?

Beachboyhe

Snuffelaar
11 mei 2015
15
2
Binnenkort ga ik beroepshalve naar Nürnberg. Iemand enige bare ervaring daar? Mag in FKK zijn, maar uiteraard is een privédame ook een leuke optie ;-)

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Daar is er weer één, 11 mei geregistreerd en op de 16e november een eerste bericht met alleen een vraag om informatie. Mag ik me hieraan irriteren of niet? Als er wat te lezen was over Nürnberg had je vast de vraag niet gesteld en genoten van de informatie.... Ik zal je voor deze keer wat tips geven, maar dan ook een recensie met je ervaringen schrijven!

FKK Heaven en FKK Palmas zijn in deze regio het meest de moeite waard. Beide clubs veel Roemeentjes/ Buglaartjes met afwerkservice en faciliteiten (algemeen en eten) niet de moeite waard zoals miniscule neukhokjes (a la Freude) en een kleine kino. Let wel dat bied ook kansen voor ons NZC fans. Ik ben er een aantal keer geweest als ik in de regio moest werken en in beide clubs wel gescoord. Even rondvragen en wat extra bieden dan moet het zeker goed komen. Namen heb ik niet voor je, maar wel de tip het vooral bij de Bulgaarse dames te zoeken ;)

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
mart1980 zei:
Daar is er weer één, 11 mei geregistreerd en op de 16e november een eerste bericht met alleen een vraag om informatie. Mag ik me hieraan irriteren of niet? Als er wat te lezen was over Nürnberg had je vast de vraag niet gesteld en genoten van de informatie....)

Mag ik jou er op wijzen dat je eerste 2 berichten, in een topic over een dame, na jou registratie op 16-09-2015 ook alleen vragen betrof...het is altijd makkelijk om naar een ander te wijzen, maar kijk eerst eens naar jezelf. We kunnen vragenstellers bij voorbaat al afserveren, maar dat lijkt me niet de bedoeling. Ook zij kunnen namelijk uiteindelijk nuttige bijdragen leveren.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Geilehenkie070: maar mart1980 serveert de vragensteller toch niet af?
Integendeel: hij geeft hem zelfs de nodige tips.
Hij maakt hem er alleen op attent dat hij vragenstellen irritant vindt en dat hij dan na de tips ook wel een recensie verwacht.
Dat heeft hij zelf zo ook gedaan destijds.
Dus zo raar is dat toch niet?
Laten we hopen dat met de info die topicstarter nu heeft er ook recensies komen na zijn bezoek.
Ik kan me in de reactie van mart1980 wel vinden, al stelt hij het misschien wat hard. Maar hij geeft tenslotte toch info waarover
gevraagd werd dus dan is er m.i. geen probleem verder.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Hij irriteert zich aan iets waar hij zichzelf ook schuldig aan heeft gemaakt. Dit hoef je m.i. niet zo te verkondigen, die zal de gastvrijheid van het forum niet ten goede komen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik snap je wel maar hij heeft zelf wel daarna recensies geplaatst en nodigt de starter ook uit dit te doen.
Had misschien iets subtieler gekund maar goed.
Op zich wel goed om iemand zijn vragen te beantwoorden en dan op te merken dat je ook wel recensie verwacht.
Gastvrijheid op dit forum is best hoog maar ik vind het niet zo gek dat men wel eens wat recensies terug wilt zien
van leden die alleen lezen en vragen stellen.
Het is zo een select clubje wat schrijft en de kastanjes uit het vuur haalt.
Daar mag men best wel eens op wijzen.
Sterker nog: ik maak duidelijk aan deze leden dat ze van mij niks hoeven te verwachten als ze vragen stellen en zelf
nooit iets posten. Het moet wel van meerdere kanten komen hoor.
Ik kan ook wel alleen vragen stellen, lekker makkelijk.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Zeg henkie, is het je opgevallen dat ik na mijn aanmelding direct na elk bezoek een recente heb geschreven! Ik sta geen half jaar droog, sterker nog ik schijf in drie maand een 100 plus reacties. Dat is wel wat anders dan een half jaar lid zijn en geen reactie schrijven. Daarbij was de context van mijn vraag anders. Kortom jè vergelijk raakt kant nog wal.

Maar zoals gezet ij kijk het nog even aan en anders ben ik snel weer weg hier......

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Zoals een collega vermelde de bepaalde clubs die de moeite waard zijn, ben ik de voorbije dagen op "prospectie" geweest in beide clubs.
Maandag avond heb ik eerst "Heaven" bezocht, bijna al de dames waren van Roemeense afkomst, er liepen wel enkele mooie exemplaren bij, maar geen enkele van deze Roemeense dames wou overstag gaan, zelfs niet bij extra.
Ik had een Kamagra genomen en bij reeds drie bezoekjes van dames die voor mij de moeite waren om eens apart te nemen was ik van plan om naar het hotel te gaan toen er opeens een mooie duitse dame van indische roots op me afkwam, nu had ik deze al een paar keer gespot in de avond-nacht maar nog geen kans gehad om met te praten had ik toch nu wel de aandacht :).
Nou "save the best for the last" kwam hier wel ten sprake en ben ik met haar in "kino" getrokken, ze nam een condoom uit de verpakking voor het zicht van haar collega's en kwam er gewoon opzitten. Ik mocht niet in haar poesje klaarkomen maar ik moest het in haar mondje deponeren. Na reeds drie keer was de vierde keer er bijna teveel aan want het nam zijn tijd om het witte vocht in haar keeltje te droppen. De hoeveelheid voelde enorm aan maar in werkelijkheid was het bijna niets meer :mrgreen: :mrgreen: .
De dag erna wou ik dit herhalen maar in een andere club, dus ben ik vertrokken naar Palmas. Hier waren enkel Roemeense dames aanwezig, maar ik vond de kwaliteit van schoonheid minder dan in Heaven, de club zelf was mooi, maar liefhebbers van onze hobby waren er NIET te vinden :cry:
Ik had weeral een Kamagra genomen en liep er met een kleine vriend die zijn borst vooruit stak :p , heb ik toch twee meisjes moeten apart nemen (niet tesamen) vooraleer hij terug in normale positie terug kwam, en ben ik dan vertrokken naar het hotel.
Ik moest nog wat slaap inhalen van de nacht voordien en had nog 700 km voor de boeg de dag nadien. Weeral een korte nacht, maar wel twee heftige avonden-nachten gehad in regio Nürnberg. Binnen een paar weken ga ik terug en wil ik eventueel eens andere clubs aandoen, als er iemand een suggestie heeft mag hij dit altijd doorsturen

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
dag Makkie, weet je de naam nog van de duitse dame met indische roots?

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
ggd zei:
dag Makkie, weet je de naam nog van de duitse dame met indische roots?

Sorry collega, maar naam heb ik niet gevraagd, maar als u naar daar gaat, zult u ze wel direct herkennen, het is de enige donkere of iets donkere dame tssn al deze bleek gekleurde deernes :mrgreen:

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
En nog iemand suggesties, ik moet nml binnen 14dagen terug naar het verre Nurnberg en omstreken :D .

grtz

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Volgende week zit ik terug nordbayern en hopelijk vindt ik wel wat leuks. Als er iemand nog een suggestie heeft van club/dame stuur geef gerust een seintje. Recensie volgt zeker indien er gescoord geweest is.

grt
Makkie

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
vandaag toegekomen in NordBayern en eerste halte gemaakt in Palmas ! Wie ben ik daar tegen het lijf gelopen, dat was die duitse indische dame die een aantal weken werkzaam was in FKK heaven, ze herkende me gelijk ook en wist noog heel goed wat ik wou, dus zogezegd zogedaan heb ik haar in een tuinhuisje genomen maar mocht niet klaarkomen in haar poesje :(

andere dames heb ik nog niet kunnen scoren.

Morgen een iets anders proberen nml.: de "sexdiscount" eens kijken wat daar te beleven valt !

grtz

Makkie

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
vandaag ben ik FKK club "sex discount" gaan bezoeken, amai wat was dat een ramp . U moet bij binnenkomen beslissen of u voor tarief 149, 99 of 50e gaat. 149 = 5 dames, 99 = 3 dames en 50 = 1 dame.
Bij het vragen hoeveel dames er aanwezig waren, vertelde madam vier stuks ! Gelijk gekozen voor Quicky (50).

Amai bij de line-up (enkel bij quicky) kwamen er drie draken en eentje die nogal bleek mee te vallen, gelijk deze dame gekozen.
Christina, roemeense en alles "mit gummi" :evil: :evil: :evil: , na de daad asap vertrokken naar hotel, hopelijk morgen weer meer nieuws voor mijn laatste avond :( :( .
iemand nog een advies of voorstel ? Laat het me weten aub !

mvg

Makk

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Vandaag is het me toch gelukt om bare te mogen proeven in Nurnberg.
Na de dagtaak zat ik met een broek vol goesting en ben ik afgezakt naar FKK club Heaven. Er waren zeker zo'n 50-60 dames aanwezig, er was geen stoel of plaats meer vrij. Na de kamagra kreeg ik eerst de roemeense Erica tegen het lijf. Sorry maar ik kan er geen positief woord over zeggen, ALLES was tegen betaling, PZC = + 50, kussen = + 50 enz..., ik ben tot NZC niet gekomen en ben spijtig genoeg vertrokken uit de kamer want ik haat het als ze altijd met hun hand die condoom proberen tegen te houden en dan zakt mijn moed dieper dan mijn schoenen.
De Hongaarse Elisa was daarentegen beter (tongzoenen, likken, pzc )maar nog geen nzc :( Tijdens de likbeurt is ze zelfs klaargekomen (ik mocht de eerste minuten na mijn lassiebeurt niet aan haar poesje komen want stond zéér gevoelig :mrgreen: :mrgreen:
de laatste zullen de beste zijn, amai ik heb het geweten, ik had al een paar keer een wrijfje over mijn achterwerk gekregen maar nog reactie opgegeven, maar ik kreeg de roemeense Helena naast mij op de bank. Die liet mijn kleine medegenoot (met nadruk op genieten) niet onberoerd en die spartelde al met de vleugels omhoog.
Alé met haar naar zimmer, volop tongzoenen , ik lag tussen haar benen te zoenen en zij ondertussen mijn vriend op oorlogsterkte te brengen , lichtelijk tegen haar deurtje duwen. Ze sprak eerst wel altijd niet ficken ohne gummi !!!!! Toen hij met het kopje binnenging zei ze "extra", jaja
Extra +50, maar ik zei zoveel heb ik niet meer, ik heb nog 25 extra en alles was in kannen en kruiken. Nicht erein spritzen !!!!
dus voor 75 heb ik haar kunnen nemen in haar grotje ohne gummi, maar ik mocht het tegen niemand zeggen !!!!
Dus er is altijd een kans maar ze is klein.

Morgen terug naar huis :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

kittynygel

Snuffelaar
24 apr 2017
14
15
Ik was twee dagen op bezoek dus zelf even op onderzoek gegaan.
Ik heb de wallen bezocht en bij verschillende dames geprobeerd, maar zelfs op een voorzichtig manier was het al snel duidelijk. Geen succes!
Dit terwijl heel lang geleden hier wel eens is gelukt. Maar dat moet bijna 15 jaar geleden zijn. Toch is er wel te scoren als je online zoekt. Beste tip dat ik kan meegeven is naar "Markt . De" te gaan en daar te zoeken op locatie en dan bij sexcontacten. Praktisch alle Chinese vrouwen of toch Aziatische gaan overstag. Heb er 2 getest.
De eerste was 130 voor 1 uur en op de kamer zelf 10 extra alles ohne.
22 jarige Chinese maar foto was wel bewerkt. Passief maar ze heeft uur wel volgemaakt.
Dag erna een dikke fake foto en was normaal 150 AO. Maar toen ik wou omdraaien zakte ze naar 130. Toen 120 en bij 100 ging ze akkoord voor 30 min.
Had geen zin om nog veel verder te zoeken want het afspreken gaat bij velen precies moeizaam.

Terug
Naar boven