Bare in Clubs

markeren

Snuffelaar
29 mei 2016
7
0
Morgen, woensdag in de middag, de x-small gangbang in Amai en 's-avonds de big gangbang in Goesting. Waar heb je meer kans op bare?

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
hey, naar de X-Small gangbang ging ik al een paar keer. Mijn type meiden, maar Bare heb ik er nog niet kunnen doen. Als je kan zeggen hoe je het aan boord legt dan mag je het vertellen. Ik ga morgen nog eens naar Wulfrath spermagames. Verleden jaar was de laatste sessie (tussen kerstmis en nieuwjaar) enorm goed. Volop koppels die zeer actief waren, hopelijk morgen ook!

altijdalleszonder

Toogplakker
19 jun 2015
62
3
Morgen weer naar Mystique travjes gaan neuken, een hopelijk is net zoals vorige maand die geile kleine aziatische shemale er weer, dat was zo geil, heb haar met nog 3 mannen geil gevuld in al haar gaatjes, geen condoom gezien, en heb ook een heet travje gevuld in de darkroom, en dan nog 2 andere travjes, heb geen condoom gebruikt, mn pik zag blauw op het einde van alle actie

altijdalleszonder

Toogplakker
19 jun 2015
62
3
ben er vandaag niet geraakt in mystique, morgen nieuwe kans, wie kent er goede club met kans op bare in grensgebied belgie nederland, zowel singles koppels trav trans bi als homo is ok

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Club amai. Net over de grens bij hazeldonk. Reeds vele malen bare geneukt hier met echte liefhebbers!

altijdalleszonder

Toogplakker
19 jun 2015
62
3
Het was een succes vorige week in club goesting, goede bare sex gehad met een blonde trav die mij ook bare heeft geneukt en een lekker hollands milfje die ik vaginaal en anaal heb volgespoten, morgen ga ik terug naar mystique naar de trav party

A

Anonymous

Guest
Wie komt er woensdag naar bi en trav party.
Gewillige boy in string laat zich graag volspuiten.

:oops: :oops:

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Recent op een maandagnamiddag naar club Leute geweest in Zwevezele (West-Vlaanderen). Zelfde concept als in de Goesting en Amai! Minstens één van de aanwezige koppels gaf aan dat de dame liefst zonder condoom geneukt werd tot het einde wat dan ook vlot werd ingewilligd!

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Donderdagavond 9 maart nog eens naar De goesting geweest en daar ook bij 2 dames lekker bare kunnen gaan tot einde. De ene dame bleef na de interne donatie lekker met haar benen wijd open liggen zodat je alles er lekker kon zien uitstromen en ze wachtte zo op de volgende en dat duurde niet lang :D

A

Anonymous

Guest
Zijn dit oudere dames dan, hoe zien ze eruit, zou ook eens willen gaan de donderdag

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Jonge vrouwen van in de 20 ga je daar weinig tegen komen, maar die zijn er soms ook, maar dan moet hé geluk hebben dat zo ook nog eens Bare gaan.

De leeftijd van de vrouwen zit daar meestal tussen de 35j/65j en Bare is niet altijd mogelijk. Je moet geluk hebben, maar 8/10 keren zijn er daar wel geile vrouwen die Bare gaan.
En het zijn de gewone huisvrouw types die daar kan vinden, als je fotomodellen wil, dan ga je naar een andere club moeten waar ze de dames betalen en dan nog ;)

A

Anonymous

Guest
Ik vind oudere vrouwen lekker geil om te neuken, zeker als ze er lekker geil uit zien, liefst een beetje hoerig

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hallo, ik ga regelmatig naar Amaai op maandag. Ik ken reeds enkele (oudere) koppels die ENKEL bare doen. De laatste keer echter neukte ik door de gloryhole een dametje bare; eerst wist ik niet wie het was. Nadat ze uit dat kleine kamertje kwam (juist naast de cinema), zag ik, dat ze een jaar of dertig was, iets molliger. Ik heb gewacht tot ze buiten kwam, duurde ongeveer een half uurtje, in die tijd neukte ze en pijpte ze verschillende mannen klaar. Het is geen verrassing dat het zaad rijkelijk uit haar poes stroomde toen ze naar de douche ging. Leuke ervaring.

blowme73

Toogplakker
27 nov 2015
33
30
Verwacht op die gangbang best geen nzc, ik heb het in elk geval nog nooit gezien dan. Wel op andere gewone namiddagen.

Terug
Naar boven