Bare in clubs met je eigen partner ?

A

Anonymous

Guest
Een paar maanden geleden met mijn vriendin naar club amai geweest voor een "Eyes wide shut" feestje.
Zien we daar een ander stel met een vrouw met hele grote hangtieten. Na de intro gevolgd naar een bed waar hij zn pik uit zn onderbroek haalt en haar bare begint te neuken. Komt effe later klaar en we zien hem zn grote pik met het sperma er nog aan uit de kut trekken waarna zij hem aflikt. Komt er onmiddellijk een andere vent met haar kutje spelen, en die stopt ook zijn pik bare in haar kutje en doet zijn ding. Wij supergeil maar een beetje verlegen staan er met verbazing op te kijken (letterlijk - we hoorden hem soppen in heer kut). Wat later vinden we een wat verlaten hoekje waar we ook bare gaan neuken. Staan plotseling die man en vrouw in ons kamertje, hij met een harde pik, zij met een natte opengesperde kut. Enfin, lang verhaal kort, we hebben daar een bare pr gedaan - niet van plan, maar in de heat of the moment... geen spijt van : zij was super en zaadjes in haar gedumpt - helaas heeft hij ook mijn vriendin volgespoten (was nog nooit eerder gebeurt), maar ja, bare neuken nodigt blijkbaar uit. Heeft iemand hier zelfde ervaring gehad ? Mg je bare neuken in een club met je partner ? Is dat een "uitnodiging" voor een bare neukpartij ? We hebben in elk geval de smaak te pakken nu :)

A

Anonymous

Guest
"helaas heeft hij ook mijn vriendin volgespoten"

Dit snap ik niet. Jij wel bare neuken en zij niet?

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Met mijn ex ook wel eens een parenclub bezocht en bare was zeker geen probleem! Was wel zo realistisch dat als ik andere vrouwen bare neukte, dat mijn vriendin ook bare geneukt mocht worden. We genoten zelf altijd erg van zulke avonden, en ik spaarde mijn zaad de hele avond zodat ik als laatste op de avond de creampie van mijn vriendin verder kon vullen :D

A

Anonymous

Guest
Mijn vriendin had gevraagd niet in haar klaar te komen en de man had toegezegd, maar kon zich uiteindelijk niet inhouden. De dame had er geen probleem mee, dus ik heb mij niet ingehouden :)

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Dat is een ander verhaal, en iets dat je helaas vaker tegenkomt. Nee is nee, en dat dient ook gerespecteerd te worden. Als er duidelijk aangegeven wordt dat een interne donatie niet is gewenst, moet je dat als man zijnde respecteren!

A

Anonymous

Guest
Vonden wij ook ... verzachtende omstandigheid : mijn vriendin was em aan het berijden en hij kon geen kant op :) Riep nog wel "effe rustig nu" maar ipv zich op te heffen (zodat zn pik uit haar kutje zou vallen), liet ze zich op hem zakken (zodat zn pik tot aan de wortel er in zat) en toen was het te laat :) enfin - ik wou eigelijk antwoord op mijn vragen : mag je zomaar bare met je eigen partner in een club, laten alle clubs dat toe ? We willen nl. nog naar andere clubs gaan dan den amai.

A

Anonymous

Guest
Iedereen neukt zonder met z'n eigen partner in clubs. Daar is geen enkel beleid op. Gelukkig maar, anders waren ze inmiddels allemaal failliet.

Wat jij met anderen doet in een club is ook aan jou maar gebruikelijk is dat je 'niet partners' mc neukt. Maar dat is helemaal aan de betrokkenen.

Als de nee is nee regel niet wordt nageleefd en dit wordt gemeld bij het personeel bis het einde oefening en krijg je wellicht een club verbod.

Ik heb ooit iemand die m'n vriendin in een club stalkte en steefs betastte een verbod laten krijgen. Nooit meer gezien die gast

A

Anonymous

Guest
Vorige week toch maar weer eens naar de Goesting geweest - blijkbaar doen ze daar nie moeilijk als je bare wil gaan. Mn vriendin in de gynaecologenstoel gezet (achterin) en haar daar heftig geneukt - er stonden gelijk een paar mannen op te kijken en te rukken. Na de daad mij langzaam teruggetrokken zodat het sperma netjes tussen haar bilnaad liep. Daarna mochten de mannen er één voor één op maar MET condoom, lekker in mijn sperma neukend. Klaarkomen mochten ze op haar tieten. Het was geweldig ! Bedankt aan iedereen die er aan meegedaan heeft.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Kijk eens op

Spermagames in Duitsland wordt 3 x per week bare geneukt

Wel met hiv test

Paartjes mogen er gratis in en het is een groot feest

Terug
Naar boven