Bare Gangbang - Zwolle 26-08-2022

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Heb deze vrouw jaren geleden geneukt.
In de jaren dat ik niet wist dat ik een sex verslaving had.
(Heb ik nog steeds maar minder actief dab wanneer ik t niet wist)
Ik neukte toen alles , ik had haar nummer in mijn mobiel en gaf haar na mijn eerste bezoek de naam "monster".
Gangbang nooit geweest maar de sex was geil 1 op 1.
Goedkoop adres omdat uiterlijk tja niet moeder mooiste.

A

Anonymous

Guest
Het niveau daalt met de jaren, maar als we dit moeten bekijken weten we in ieder geval zeker dat het dieptepunt nog lang niet bereikt is.... :cry:

Mitchellpk93

Snuffelaar
17 apr 2020
17
1
sergeantx zei:
Heb deze vrouw jaren geleden geneukt.
In de jaren dat ik niet wist dat ik een sex verslaving had.
(Heb ik nog steeds maar minder actief dab wanneer ik t niet wist)
Ik neukte toen alles , ik had haar nummer in mijn mobiel en gaf haar na mijn eerste bezoek de naam "monster".
Gangbang nooit geweest maar de sex was geil 1 op 1.
Goedkoop adres omdat uiterlijk tja niet moeder mooiste.

hallo,
monster omdat ze heel dik is? grote kut en borsten?

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Ik zou haar ook wel eens willen neuken, waarom niet , zulke dames zijn vaak nog geiler dan die barbies en lekker goedkoop in deze dure tijden

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Monster, omdat ik haar super lelijk vind, en zij is groot echt grote lichaam .
Kut heerlijk nat.

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
En daar gaat het ons toch om zo'n heerlijk nat kutje neuken. Als je jong bent of het is je smaak niet, dan zoek je verder. Wat een heerlijk geil stel.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Graag alleen ervaring. Wat je van de dame vind zonder haar bezocht te hebben wordt door velen niet gewaardeerd.

Braham247

Toogplakker
22 nov 2021
32
20
Heb al lang geleden een van hun advertenties gezien. Inderdaad, een zeer opwindende bbw. Precies mijn type vrouw. Zijn ze nog actief? Ik zou deze slet graag willen neuken en haar kutje vullen met sperma met andere mannen. Toestemming. Aan de andere kant zijn er hier zeer vernederende en zeer ernstige opmerkingen. Een vrouw een 'monster' noemen, toont je diepe minachting. Je mening is als je klootzak, iedereen heeft er een, who cares. Gewoon jouw ervaring. Wat doen moderators om te blokkeren? Beschaamd.

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
Al meer dan een jaar geleden dit leuke stel in Zwolle bezocht. Het ging toen ook om een bare gangbang. De heer des huizes deed toen niet actief mee. Er waren toen een stuk of vijf geile mannen die haar omstebeurt zonder condoom neukte. De forse dame pijpte terwijl ze geneukt werdt diverse mannen klaar. De dame is gek op zaad, ze slikte alles door. Weet nog dat de heer, een oogje in het zeil hield. Als er bij het pijpen sperma op het gezicht van de dame werd gemorst, kwam hij snel met een doekje tussendoor om haar gezicht schoon te vegen. Daar een heerlijk geil uurtje beleefd en voldaan met een lege zak huiswaarts vertrokken.

Terug
Naar boven