Bare gangbang Spermania Halle

hle1805

Toogplakker
5 apr 2017
147
82
Heb het daarjuist ook gezien maar heb al een ander feestje in gedachten … maar 200€ … is wel redelijk veel …

hle1805

Toogplakker
5 apr 2017
147
82
Heeft er hier al iemand deelgenomen aan de vorige deluxe GB? Waren de dames de moeite en actief?
Ik denk eraan om nu dinsdag ernaartoe te gaan maar heb mijn reservaties

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Je zit in de verkeerde rubriek.
En wat meer informatie zou prettig zijn.
Denk aan een print creen en een link.

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Excuse voor mijn late verhaal.
maar inmiddels ben ik er geweest.

Het is anders als dat je bij de andere feesten in België en Duitsland gewent bent. En een beetje prijzig.
Terecht dat moet ieder voorzich bepalen.

En hoewel je met Nederlandse een heel eind komt is het toch handig al je een woordtje frans kent.
Ik had namelijk wel het idee dat ik het een en ander heb gemist.

Het feest komt erg laat op gang.
En dat was ook even wennen.
Ik kom meestal juist wat later want dan is iedereen al geweest en hoef ik niet tergend lang te wachten in de rij tot dat weer een haantje klaar is .
Plus dan zit de sfeer en iedres zaad er al een beetje in.

Na een uur komt het feest wel echt op stoom.

De dames zijn stuk voor stuk knap en slank. De een wat af getrainder dan de ander maar geen dikke dames.
En er is keuze van jong tot oud.
Leeftijd zit ergens tussen de 26 en 55 jaar.

Verder had ik op een gegeven moment wel erg veel peg 4 keer op rij zat ik netjes mijn beurt af te wachten en was mijn voorganger Nauw juist de laaste voor de breake.

Nogmaals het was echt even wennen maar toch vind ik het echt een aanrader.
Zeker voor de gene die niet zo van het massale houd.
Haantjes heb je over al...
Maar hier toch beduidend minder.

tony.tampeloeres

Snuffelaar
27 sep 2022
4
3
Hoi, ik ken eigenlijk alleen Tatiana zij is een heellll mooie dame die vaker in de 2BE is onder een ander naam. Persoonlijk vind ik haar een toppertje. Erg mooi en vriendelijk.
De andere dames zijn denk ik huisdames van de 2BE en 2 erg jong volgens mij.
Dan Sarah die weer meedoet, ik weet niet of dit diegene is die jaren terug ook op andere feestjes was. Met name slim slut party's.
Ik hoop haar nog eens terug te zien was met haar rood haar, een favorietje van mij.
En je weet wat ze zeggen " roestige daken hebben vochtige kelders"

Wellicht weet een van de andere bare neukers op dit forum wie zij is, en of ik dus ook nog eens terug moet naar spermania party's.

Diegene die as donderdag gaan veel bare neuk plezier.🤪

Terug
Naar boven