Bare Gangbang op de zaterdag avond

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Wat mij opvalt is dat Bare Gangbangs bijna altijd op de vrijdag avonden en door de weeks overdag worden gegeven.

Waar ik naar opzoek ben is een fatsoenlijke bare gangbang op de zaterdag avonden. Hoeft niet wekelijks gegeven te worden, maar wel met enige regelmaat. Beetje max afstand is 2:30 rijden vanaf Amsterdam gezien.

Wie heeft er tips?

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Ik denk dat de zaterdagavonden voor heren met een vaste relatie te vaak "familieavonden" zijn. Terwijl dat juist voor alleenstaanden een evond kan zijn waar je wat voor zoekt.. Als je de grote gb's in clubs be/du en zo bedoelt weet ik het ook niet. Als het ook wat meer huiskamerevents mogen zijn zou ik zeggen zorg dat je op wat app- lijsten komt, daar zijn er ook wel vaker op zaterdagen als dat voor een dame/stel beter uitkomt. Paar keer deelnemen aan iets van een advertentie op SJ, en je hoort vanzelf van anderen ook over andere feestjes en/of organisatoren, lijsten. Netwerken zou je kunnen zeggen, al vind ik dat wat geforceerd klinken, gaat gewoon vanzelf. De verhalen van wat men elders heeft meegemaakt behoren zeker tot de vaste -en vaak grappige- dingen van zo'n feestje. En nee, stuur me geen pm....

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Ik bedoel meer in de richting van Krashzone / Lady's & Cream / SG - Parties waar er misschien 5 a 6 betaalde dames zijn en dat je als stel aan kan haken.

De sexjobs feesten ben ik mee bekend en ik zit in 1 app groep (stuur me geen PM!) maar dat is vaak 1 vrouw en een groep mannen.

Jeroen@

Toogplakker
19 apr 2020
59
24
Gisteren was er eentje in Almere zag ik. Zie alleen de advertentie nu niet meer staan. Volgend weekend Sanne in Utrecht… sla je slag zou ik zeggen

Terug
Naar boven