Bare gangbang met Elena 26-07-2017

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
http://www.afspraakjes.be/index.asp?pagina=search&searchstring=elena&idCategory=2&idSubCategory=44
Hoi, Ik ben Elena, een 22 jarige studente met Russische roots. op 26 juli organiseer ik een Bare Gangbang in Gent. 3 uur ongeremd genieten voor 250 euro. Alles kan (zonder condoom in mijn mondje kutje en kontje neuken. In en over mij klaarkomen, dubbele penetratie, sandwich,....) Zin om eens ongeremd te genieten? neem dan snel je gsm en stuur me een smsje, of nog beter een mailtje... Hopelijk tot op mijn GB. Likje Elena

Heb een mailtje gestuurd waar en om hoe laat deze zou plaats vinden in Gent. Wel duur €250!

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Al direct een mail ontvangen dat het in Petit Ami te doen is tussen 13/16u
Zal niet voor mij zijn, kan dan niet.

A

Anonymous

Guest
Zo lang er idioten zijn die ongeacht de prijzen gewoon maar blijven betalen zal er een stijging in prijzen blijven plaatsvinden. Geef ze eens ongelijk. Als er 5 man komen die 250 betalen, waarom zou je 100 vragen?

fré123

Toogplakker
10 dec 2016
67
12
Tegenwoordig kan je in Petit Amie safe Gb'en voor 60 - 80 euro voor 4 - 5 uur. Om dan naar 250 te gaan voor 3 uur omdat het zonder is vind ik overdreven. En als je de foto's van haar ziet betwijfel ik de leeftijd :p Tis ook geen fotomodel hé.

A

Anonymous

Guest
Precies! Voor 250 mag je wel 1 of ander supermodel verwachten!

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Hebben 4j terug eens een lekker studentje gehad, dit "bureau".

1 op 1 date bare in kut en kont (tweede keer), adverteerde er niet mee, was toen ook 250.
Maar sedertdien hebben zij er zo geen meer gehad.

250 voor deze Elena is idd wel teveel.

Terug
Naar boven