Bare gangbang - Kutje schoonmaken

Hoe vaak heb je het liefst dat een dame bij een bare gangbang haar kutje schoonmaakt?

• Na iedere donatie in haar kutje

Stemmen: 99 18,7%
  • Na iedere ronde van een paar man

Stemmen: 55 10,4%
  • Liefst helemaal niet gedurende de gangbang (ook niet in de pauzes)

Stemmen: 375 70,9%

• Totaal stemmers
    529

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Leuke topic voor de creme de la creme liefhebbers. Als het gaat om eigen cumswapping jammie zeker en ik lik ook graag een kut of een kont uit die door mij volgespoten is. Baregangbang heb ik enkele keren meegemaakt en het mag gek klinken dat in andermans zaad soppen was best wel over de limit. Andermans zaad likken kwam tijdens zo'n multi parings evenement niet in me op en daar verlang ik niet naar. Ooit weleens een trio gedaan met een een vriend en een trans. Tijdens een missionaris standje zoog ik lekker aan haar tieten en mijn dp buddy spoot haar mond vol. Voor ik het wist tongde we hiermee en spoot ik haar kont lekker vol. Dan kwam er een kinky cream moment heerlijk haar kont met onze zaad gevuld had en na een creampie lekker opvangen, tongen en tegelijk neukte ik haar.

Ik snap de liefhebbers hier wel, de warme zaad lekker plakkerig en sommige houden van een geur. Voor mij was het een delicaat moment waar ik niet weer naar verlang.

Cumgiver

Gert

Snuffelaar
19 aug 2016
22
21
Er gaat niets boven een rijkelijk volgespoten poesje neuken. Als de dame ook nog eend druipt vak het zaad op haar borsten en in haar mond dan wordt ik super geil en glij er so snel als mogelijk in terwijl ik haar tong en haar borsten lik. Nadat ik klaargekomen ben lik ik haar poesje met het zaad van meerderen graag uit.

Gert

Snuffelaar
19 aug 2016
22
21
Er gaat niets boven een rijkelijk volgespoten poesje neuken. Als de dame ook nog eend druipt vak het zaad op haar borsten en in haar mond dan wordt ik super geil en glij er so snel als mogelijk in terwijl ik haar tong en haar borsten lik. Nadat ik klaargekomen ben lik ik haar poesje met het zaad van meerderen graag uit.

subje&D

Snuffelaar
2 mei 2019
23
4
schoonmaken tijdens een gangbang? Nee dat doe ik niet en mag ook niet van meester.
Laat het maar lekker glibberen tussen mijn benen. ;)

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
@subjeD, wat vind je er van als een man tijdens een gangbang je lekkere van zaad druipende kut begint te likken?

Heb je dat al eens meegemaakt?

Ik heb al drie soort reakties gehad:
1) Meiden die het geil vinden om te zien dat er ook mannelijke spermasletten zijn
2) Meiden die zo kicken op zaad dat ze alles in/op hun kutje/lichaam willen houden
3) Meiden die er niet van houden dan mannen zich als zaadsletten laten zien.

Voormalig lid 31693

Snuffelaar
14 aug 2022
4
0
...

Ik zit vaak aan het einde van het bed zodat je lekker die pikken in haar kutje naar binnen en naar buiten kunnen zien gaan, af en toe wat popper snuivend. Ik wacht lekker tot de eerste rond op zijn eind loopt voordat ik in aktie kom.

...
Komt het vaker voor dat er poppers gesnoven worden bij een GB?

Laatst bewerkt door een moderator:

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Ik snuif regelmatig poppers op een bare gangbang. Ik zie het ook anderen doen, dus het komt vaker voor.

Maar om te zeggen dat het vaak voorkomt, nee het is niet de gewoonte. Ik denk dat ik op de maximaal de helft van de GBs iemand met poppers zie.

Maar ik heb ook meerdere keren meegemaakt dat dames om een paar snuiven vragen als ze zien dat je poppers bij hebt...

Terug
Naar boven