Bare dating

Limburgstrio

Snuffelaar
13 mrt 2016
18
1
Dag leden van dit forum.

Wij zijn een jong stel wat ervaring heeft met sexdating waarvan ook een aantal volledig bare waren. We zouden graag van jullie wat ervaringen/meningen horen over bare daten. Wij hebben nog nooit gevraagd naar testresultaten, etc. maar enkel op goed gevoel af bare gedaan.
Hebben diverse ervaringen gehad met andere mannen (trio). Wat we nu eens zouden willen weten hoe anderen stellen en mannen dit doen.
Dus spreken jullie dit vooraf af als jullie met een stel of vrouw daten? en worden er dan naar tests gevraagd?

We zouden het ook leuk vinden als er andere stellen (of vrouwen) hun mening/ervaringen willen geven hier.

Is er trouwens ook behoefte om misschien een soort van "datinglijst" te maken met forumleden waarmee er interne forumdates kunnen ontstaan?
Het is is in onze ogen wel leuk als er met forumleden gedate kan worden, we zijn namelijk allemaal opzoek naar bare sex.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
ik kom regelmatig bij een 50+ stel na 3x werd de date bare. de man is bisex dus hij zit ook aan mij. Zijn vrouw vind het allemaal erg geil en op het einde spuiten we haar samen vol. ik zet geen gegevens van hun hier helaas.ook niet via pm.

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Hello,
Ja heb in het verleden al enkele bare dates/feestjes gehad met swingerstellen.
Het was steeds op verzoek van de dames zelf, die dit ook wel gewoon geiler vonden om all the way te gaan en werd tijdens contact vooraf altijd besproken.
Sluitende garanties op risicoloze sex bij bare dates bestaan nu eenmaal niet maar probeer de risico's toch wel te beperken: zo laat ik mijn bloed om het half jaar uitgebreid testen en steek mijn piet niet overal in (als de vrouw te marginaal blijkt, ben ik weg en zal nooit anaal zonder condoom neuken) ;-)
Is dus vooral een beetje op je gevoel afgaan en het lot niet te veel uitdagen.
Hoe pakken jullie het daten aan?
groeten

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
In de enkele dates met stellen die ik al gehad werd bekeken wat het vrouwtje wou, nam ze geen condoom dan begreep ik de hint. Swingen is anders dan bij pay-dates met dames. In parenclubs was dit wel nmc, daar nog nooit kunnen bare neuken tijdens mijn 2 bezoeken.

Bij mijn vorige exen, tja dan was direct vanaf 2'de date al koekenbak en mocht ik telkens in hun spuiten maar in een relatie hoe kort ook loopt het op andere manier want het vertrouwen in elkaar is groter. Zij wouden nzc direct, toch lagen er condooms:). Ik mis dagelijkse sex (3x per dag zelfs) als je koppel bent.

Bij hetero of bi-dates beslist de vrouw of man of allebei hoe ver je kunt gaan dus respecteren en genieten van het moment. Natuurlijk hetzelfde met je liefdespartner, zij heeft de eindkeuze.

Limburgstrio

Snuffelaar
13 mrt 2016
18
1
Zijn er nog mannen of stellen die hun ervaringen hier willen delen?
Zoals wij het nu begrijpen gebeurd dus alles altijd op goed gevoel zoals wij het tot nu toe ook altijd hebben gedaan...

Zijn er hier ook mannen of ook vrouwen/stellen die eens een soa of iets anders hebben opgelopen tijdens bare daten?

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Ik heb ook al redelijk wat bare dates gehad sinds 5 jaar dat ik dit doe en nog nooit een SOA opgelopen, alleen een ontsteking aan de urinewegen, maar dat kan ook van iets anders zijn.

Veel op het gevoel hier dus ook. Als er geen condoom wordt aangereikt en er ook geen aanstalten zijn om er 1 te nemen, dan vermoed ik dat het ook zonder mag en meestal is dit wel zo. Wel een paar heer voorgehad dat ik er bijna instak alvorens dat ze riepen voor een condoom aan te doen :oops: Dit bederft dan wel het spel vind ik.

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Ja, kan afknapper zijn, als je een lekker nat poesje al bijna rond je piet voelt spannen en hij alsnog een jasje moet aandoen. :( Maar de mijne heeft ondertussen geleerd dat hij pas victorie mag kraaien als hij effectief ook nattigheid voelt :lol:

A

Anonymous

Guest
Vorig weekend nog een date gehad met iemand die ik via Ishotmyself heb leren kennen. Via de site al talloze berichtjes gestuurd maar telkens haken ze af na enkele berichtjes. Deze keer dus niet. Na wat tekstberichten en geil appen De voorbije maand en wat bellen vorige zaterdag afgesproken in een resto met een single mama die het financieel niet gemakkelijk heeft. Voor seks zelf niet moeten betalen, wel eten en kamer betaald. Verzorgde vrouw met fenomenale borsten en een heerlijke ronde kont. Volledig all the way kunnen gaan. Zonder problemen haar kutje en kont mogen volspuiten. Een volgende date volgt in februari. Na haar kontgaatje te likken kon ik mn lul er gewoon in laten glijden en me in haar kont klaarpompen en uitmelken. De gouden jaren van dating en neuken zijn toch voorbij. Hete vrouwen vinden die zich gewillig laten volspuiten zijn schaars geworden.

BiBareBart

Snuffelaar
28 jan 2017
2
0
Hoi hoi, ik ben een Bi man die beide kanten dus meemaakt, div dates gehad met stellen en het merendeel ging zc terwijl ik eerlijk aangaf ook naar parkings te gaan en daar bare sex ontving van andere (onbekende) mannen gaf dit geen probleem,

Terug
Naar boven