Barcelona

bart123

Snuffelaar
12 apr 2015
23
0
Hallo

iemand adresje in Barcelona ??
tot nu toe en met gevonden , zelfs als ik dubbel van prijs wil geven is het antwoord neen ..... :eek:

mc varieren de prijzen hier van 60eu tot 150/h (is wel pzc inbegr) maar zc ... dan bekijken ze je of net of je bent een crimineel ... :lol:

thanks

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Afgelopen week tijdens vakantie in Barcelona geluk gehad. Later op de avond een rondje gereden bij Camp Nou, en daar een goeduitziende Spaanse opgepikt. Ze liep daar rond met kort rokje en een topje waar haar grote borsten, cup e, bijna uitvielen. Afgesproken voor 50 euro pijpen en neuken. Rustig plekje opgezocht, en een beetje op verkenning tijdens zoenen. Onder haar rokje trof ik een kletsnat kutje aan, en een snelle reuk check maakte duidelijk dat het sperma was! Voor mij een absoluut pluspunt en ik werd botergeil haha! Lul eruit gehaald, en ze begon gelijk zc te pijpen. Na een paar minuten stopte ze en kwam ze op me zitten en liet hem er zo zo der condoom inschuiven. Heb haar heerlijk geneukt en nog een keer volgespoten. Na de daad deed ze zo weer haar slipje aan, klaar voor de volgende viespeuk haha!

JuanP

Snuffelaar
9 sep 2017
3
0
Geilehenkie, weet je zeker dat het een kutje was?
Wil niet de brenger zijn van slecht nieuws, maar als een local ken ik de buurt erg goed.

Camp Nou staat bekend om het feit dat er A: geen spaanse dames werken. (echt geen één!)
Het zijn enkel oost europese, nigeriaanse of latinas en B) het stikt er van de travestieten en transeksuelen (die laatste hebben geen snikkel meer, maar een kunstmatige gleuf :lol: )
Verder zullen de dames bij Camp Nou je NOOIT zonder pijpen...de travestieten daarentegen.... :roll:

Je hebt trouwens ook 20 euro teveel betaald. Voor 30 euro krijg je sex en een blowjob.

Wellicht ff hier kijken.
Gedetailleerd engelstalig artikel over de prostutitie in Barcelona met een handig kaartje van welke groep waar loopt, kun je ff dubbelchecken of je gepijpt bent door een vrouwtje of een... :shock:

Hoop dat je bj de Racc reed en een latina hebt opgepikt anders vrees ik het ergste...

Harry1964

Toogplakker
13 okt 2019
39
0
Ben van de week tussen Valencia en Barcelona weet iemand hier nog wat te zitten.
Zal in deze Corona tijd niet meevallen denk BVD

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Club Privée in Tarragona was voorheen altijd een aanrader. Regelmatig de mooiste meiden daar bare kunnen nemen. Ik moet er wel bij vertellen dat de laatste keer dat ik daar was ongeveer drie jaar geleden was, dus wellicht is het veranderd ondertussen.

https://www.privee.es/

Terug
Naar boven