Bangkok & Instagram

A

Anonymous

Guest
Tijdens mijn laatste bezoek paar weken terug heb ik ontdekt dat Instagram werkt prima om te scoren. 2 x gratis en 2 x tegen betaling. Een heb ik 800 Baht gegeven voor 3 uur alles zonder, en de andere dame gaf ik 1000 Baht voor een hele middag seksen.

Ik gebruik Instagram voor mijn bedrijf maar kwam snel achter dat ik beter een privé account kon aanmaken. Zo gezegd zo gedaan, en ik stuurde paar berichten door aan dames dat ik wou iemand ontmoeten om wat te gaan eten & drinken, en misschien wat meer. En meer werd het! Dit zal ik zeker volgende keer ook doen.

Ik heb #thaigirl en #thailady gebruikt om de dames te vinden op Instagram.
Dus Naked, misschien iets voor jou om te proberen volgende keer ?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Tijdens mijn laatste bezoek paar weken terug heb ik ontdekt dat Instagram werkt prima om te scoren. x2 gratis en x2 tegen betaling. Een heb ik 800 baht gegeven voor 3 uur alles zonder, en de andere dame gaf ik 1000 baht voor een hele middag seksen.
Ik gebruik Instagram voor mijn bedrijf maar kwam snel achter dat ik beter een privé account kon aanmaken. Zo gezegd zo gedaan, en ik stuurde paar berichten door aan dames dat ik wou iemand ontmoeten om wat te gaan eten & drinken, en misschien wat meer. En meer werd het!
Dit zal ik zeker volgende keer ook doen.
Ik heb #thaigirl en #thailady gebruikt om de dames te vinden op Instagram.
Dus Naked, misschien iets voor jou om te proberen volgende keer!?

Ik ga me daar eens in verdiepen in dat instagram :D
bedankt voor de tip

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
naked zei:
Ik ga me daar eens in verdiepen in dat instagram :D
bedankt voor de tip

Mvg

Naked