Bang geworden om prive adressen te bezoeken

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi wat goed dat je een nare ervaring met ons deelt. Dit kan je voortaan in de beerput opnemen met naam van de dame en link naar haar advertentie en maak ook fotoshots. Zo help je anderen te informeren dat deze dame met foto's en haar advertentie niet klopt.

Iedereen kan het opzoeken en die ellende te voorkomen. Tippelzone klinkt maar niet veilig. Nzc doen we graag maar gebruikers die ook tippelen hebben meer risico's op soa. Je hoeft je niet te schamen en goed van je dat je nare ervaring met ons deelt. Dit is een goude tip van een kampioen die het beter verdiende.

Groet CG

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Wat belangrijk is bij het lezen advertenties om te filteren en ook tijdens telefoon gesprekken kan je er al veel uithalen.google tel nummers.of ze op meerdere sites adverteren etc.
De geoefende lezer haalt er zo uit of een man of vrouw de tekst heeft gemaakt.
vaak is google vertaal gebruikt wat zo te zien is.
Wees vooral op je hoede als er zeer jonge leeftijden worden vermeld , dit zijn de lokkertjes. van de genoemde criminelen.
Probeer goed tussen de regels door te lezen, ook al wordt er geen bare mogelijk vermeld maar de geoefende lezer haalt het er zo uit.
Ik heb zelfs meegemaakt dat de dame aan de telefoon intiem met noemde zowel voor pijpen als intiem en dat ik op de date geen condoom heb gezien.
Bel je een dame op zeg eerst vriendelijk gedag en vraag of het gelegen is dat je bel etc. Bij stellen komt het nog wel eens voor dat de man opneemt maar dan ben ik ook beleefd, dat is de manier om de juiste info te krijgen. Gelijk bare bij de eerste keer lukt niet altijd.
Is de date verder leuk en het klikt dan wellicht een volgende keer wel.dat is mijn eigen ervaring.

baron043

Toogplakker
20 mei 2018
70
20
Had mij vandaag verheugd op oma sex , adres van tweede hands net, echter ze bleek in een andere plaats te wonen als aangegeven in advertentie
ik geef dat aan met appen dat ik wat langer rijden moet , en meteen gaat het los van je bedonderd de boel en we gaan je op zoeken en we gaan je een lesje leren
kreeg ook nog een telefoontje van haar jongere donkere vriend en rolde de ene na de andere bedreiging er uit
gaat wel goed in deze wereld op deze manier met een oudere dame die haar eigen loverboy heeft, heb wel medelijden met haar zal wel diep in de shit zitten
ben echter niet bang , maar alsjeblieft zeg nog niet eerder mee gemaakt

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Een goude tip: neem een tweede prepaid SIM card type Lycamobile voor onze fratsen..
Veel smartphones hebben dual SIM :(

Vroeg of laat stuit je op eentje die er misbruik van maakt

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Beste mede wandelaars,

Ben inmiddels erg huiverig geworden om een prive adressen te gaan bezoeken, zeker in rdam.
Kom uit de regio breda en helaas is er hier weinig te beleven, althans weet niets te vinden.

Wil graag een hele slanke vrouw zc nemen, vroeger was er een straat in breda waar er getippeld werd, zie daar niets meer.

Dus een zoektocht op SJ en kinky, voor bare, kom je op het adres aan is het vaak een andere dame of bare weten ze niets van.

Dan rest natuurlijk gewoon weggaan, maar wat ik een paar keer heb meegemaakt, je wordt geïntimideerd, van ja we hebben geen andere klant kunnen ontvangen want we hebben op jou gewacht en ze loopt nu geld mis, ga je dan over op het beloofde weten ze van niets.

Dacht ok kan eens gebeuren, ben niet zo,n macho type en kan helaas op het terrein van druk uitoefenen erg weinig op fysiek gebied.
Toen ik vaker dit soort ervaringen kreeg, ja dan ga je al gespannen naar het adres, die angst die je dan hebt opgebouwd straal je zeker uit.

Toen later dacht ik he een adresje in Tilburg, ben er heengegaan en aan de deur nog gevraagd het is toch zc, nou ook weer nope, gelukkig toen nog niet naar binnen gegaan, toen ik terug liep naar mijn auto kwam er ineens een man achter mij aan, ik rennen, maar voor ik in mijn auto zat had hij mij al.
Moest 100 euro aftikken, yep wat doe je dan, ben geen bodybuilder type helaas, ben een klassiek verzorgd rustig gevoelig persoon en de angst zit er nu helemaal goed in.

Vindt het erg jammer en inmiddels veel zin om weer eens bare te neuken met een slanke vrouw, maar tippel adressen zijn er niet meer en waar de dames zich nu ophouden geen idee.

Heeft iemand een tip om toch over die angst te komen of ook dergelijke ervaringen en die angstige ervaring in Tilburg mm, ben chemisch IR 😊 dus weet wel wat ik volgende keer zeker bij mij zal hebben als zelfbescherming.

Alvast dank en blij dat dit forum bestaat.
Eigenlijk hetzelfde antwoord als waneerhet aankompt op het uitnodigen van een dame thuis .

Ik heb er nooit een probleem mee gehad . Waneer ik bvb een dame heb gespot naar mijn interesse , probeer ik van te voren voordat ik contact op neem wel eerst om recensies te horen van anderen of online te lezen . En op die manier waarschijnlijk mij al de ellende bespaard is gebleven waarover ik online vaak lees . En vaak kun je het aan online ads , en aan de foto's wel redelijk inschatten over wat voor soort dame het mogelijk zou kunnen zijn . En daarmee ook wel wat je mogelijk kunt verwachten .

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
Ook verstandig om altijd te weten in welke straat je bent, en ongeveer het huisnummer. Als zo'n pooier je achterna gaat lopen omdat je geen zin hebt in een date met rubber, pak meteen je telefoon en bel 112, en zeg "politie, straat, huisnummer, ik ben op de vlucht voor een pooier." Dan is het zaak tijd te rekken tot ze komen, en blijf ook vooral aan de lijn. In een stad als Rotterdam zou dat niet zo lang moeten duren. Hopelijk schrikt dit al genoeg af. Als je niet weet in welke straat je bent, dan heb je niet zo veel mogelijkheden om iets te doen.

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
In bovengenoemde titel las ik de bijdrage van @raetsel van begin deze maand en mijn nieuwsgierigheid werd gewekt het hele artikel te gaan lezen van begin af aan. Dat begon dus nu ruim 4 jaar geleden door de starter van de titel @Marcel36. In die tijd is er veel veranderd, niet alleen op maatschappelijk vlak, maar ook m.b.t. de digitale wereld zijn er voortdurend bedreigingen waar we ons tegen moeten wapenen. Om nog maar niet te spreken over de verbale verharding tussen mensen onderling.
Om bij z'n eerste post (#1) maar te beginnen.
Beste Marcel36 als chemicus: als aanvulling hierop zou ik u willen verwijzen onder het kopje 'Algemene info' en dan 'Algemeen' en dan onder 'Afpersing' ,en daarin de post #110.
Terug naar de hoofdtitel: het kort maar krachtige advies van forumlid @DriverC in post #2 is zeker op z'n plaats. Het heeft mij in ieder geval al heel veel ellende bespaard, hoewel dit forum je ook niet voor alles kan behoeden; het blijft soms een momentopname en niets is zo veranderlijk als de mens.
Forumlid @marius13 haalt de rol van de Politie erbij in #4 als het gaat om actieve minderjarigen in deze branche. Wat ik hierbij nog aan zou willen vullen is het volgende. Afhankelijk van het 'gewicht' van de bedreigingen zou je kunnen overwegen om zelf aangifte te doen bij de Politie. Bedenk daarbij wél dat de procedure bij het OM is dat je daarna altijd schriftelijk een brief (proces-verbaal) van hen ontvangt met de mogelijkheid om gebruik te kunnen maken van MijnSlachtofferzaak. Indien jouw zaak door de Politie aan het OM wordt voorgelegd hoef je in het verloop van de zaak je daarin zgn. niet te stellen. Met andere (simpele) woorden: je hoeft niet bij elke zitting als slachtoffer aanwezig te zijn. Als je thuissituatie er één is dat er vragen kunnen komen over de bezorgde post en je dus geen kans ziet die post op een andere manier 'af te vangen' heb je dus telkens wat uit te leggen als er een brief van het OM op je mat valt. Kijk, als je eenmalig met veel publiekelijke belangstelling een drenkeling uit het water heeft weten te redden zal je vrouw niet opkijken als er na een paar weken een brief van Slachtofferhulp in de bus rolt. Als er dus vragen kunnen rijzen bij de (soms langdurige) correspondentiewisseling in een zaak kun je altijd overwegen een MMA te doen over hetgeen jouw is overkomen. Zo'n melding wordt zeker meegenomen, indien er in zo'n zaak meerdere slachtoffers ook schriftelijk aangifte hebben gedaan. Maar ook hierin kan slechts een melding op dit forum al behulpzaam zijn, want denk nou maar niet dat dit forum alleen maar gebruikt wordt door 'beren' en andere loslopende 'HERMAN-fokstieren. Een beetje zelfspot moet toch ook kunnen, mannen?

De starter van bovengenoemde titel brengt ons in post #7 mee naar zijn persoonlijke wel en wee. Ik kan je zeggen @Marcel36 dat ik met de nodige compassie jouw verhaal hier heb gelezen. Voor mij allereerst een bevestiging van het belang van dit forum. Immers je kunt in velerlei draadjes best wel veel informatie vinden over de meest uiteenlopende onderwerpen. Laten we ook een beetje zorgvuldig met elkander communiceren op dit forum. Dit zal zeker ten goede komen aan het moderatorteam die de laatste tijd veel terechtwijzingen naar de recensenten moet doen. Maar één geruststelling richting de recensenten: ook in de bestuurlijke bovenwereld schijnt het lastig te zijn de nodige integriteit aan de dag te leggen > 'O, o, functie elders'. In dit verband kwam ook het woord motorclub in mij op, toen ik elders op dit forum een review van @Marcel36 tegen kwam. Zo komt af en toe de associatie met dit woord ook op dit forum voorbij. Indien er naar de mening van sommige forumleden in eerste instantie niet genoeg 'neukreviews' geplaatst zijn, maar slechts een vraag of een constatering wordt geplaatst, dan zou je die vraag niet mogen stellen. Bij sommige motorbendes hoor je er ook niet bij, voordat je eerst iemand compleet in elkaar hebt geslagen of iemand hebt omgelegd. Dit gezegd hebbende reden te meer nogmaals mijn waardering uit te spreken richting de starter van deze titel.
Verder kom ik ook in #7 de naam Slingerweg in Breda tegen. Kennelijk heeft de gemeente Breda al wat jaartjes geleden maatregelen genomen tegen de dames, want aan de Slingerweg is een verzamelpunt van de gemeente voor grof vuil en restafval gevestigd. Kan ik hier achter zetten :roll, :roll ? Komt die afkorting overeen met schuddebuikend lachen? Zulke overheidsmaatregelen bleken – maar dan op landelijk niveau – begin februari dit jaar in België ook plaatsgevonden te hebben. Ook Nederlandse instanties houden deze tak van sport aardig in de gaten; zo is er al een tijdje op Kinky.nl de tombola afgevoerd. Ik heb de indruk dat hier de ACM een stokje voor heeft gestoken, maar zeker weten doe ik dat niet.

Forumlid @alproz voegde in #8 een vaste dame als advies. Zeker als het gaat om 'bijwerkingen' te minimaliseren een goede raad van zijn zijde. Ik wil hier wel een kanttekening bij plaatsen. Je blijft te maken houden met dvp's die maar één ding willen: jouw geld. Dat kunnen ze soms heel listig, maar ook oliedom uitspelen. Zo heb ik een paar jaar geleden zelf het volgende meegemaakt. Een dame die ik had gevonden op één van de advertentiesites liet mij weten dat ze me zou kunnen ontvangen op een vakantiepark. Ik daarheen en m'n auto op de parkeerplaats van het park neergezet en lopend naar haar vakantiehuisje gegaan. Bij haar in de buurt stond in het park een vette bolide met Bulgaars kenteken. Ze liet me binnen en – zo bleek later – ontving ze nog met een andere dame in hetzelfde huisje. We hadden een goede tijd met elkaar zal ik maar zeggen en het was beslist geen afwerksex. We hebben na de vrijpartij nog wat nagekletst, via Google Translate, want ze sprak geen woord Engels. Toen ik op het punt stond weg te gaan bood ze mij voor een eventueel volgende afspraak haar privénummer aan. Ook dit nummer heb ik in m'n mobiel opgeslagen en na slechts een paar weken vroeg ze mij op haar privé-nummer of ik zin had nog eens langs te komen. Dat heb ik gedaan en ook toen was de service uitstekend te noemen. Nog geen week later hing diezelfde dame weer bij mij aan de lijn en vroeg of ik a.u.b. langs wilde komen, want ze had weinig inkomsten, doordat ze van een paard was afgevallen en daarvan herstellende was. Ik nog extra info gevraagd, want op haar profiel was nzc verdwenen. Er volgde een korte berichtenwisseling, waarbij het er uiteindelijk op neer kwam dat ze niet van een paard was gevallen, maar door meneer 'de Bulgaarse pooier' onderhanden was genomen. Ik liet haar weten niet te komen, want ik respecteer haar keuze het niet meer zonder te doen. Kom a.u.b. naar mij toe en de geboden service uit het verleden zal je deel zijn, zo liet ze mij smekend weten. Ik moest naar een andere locatie om haar te kunnen ontmoeten. Aldaar aangekomen omhelsden we elkaar hartstochtelijk, maar ze zei wél; 'doe voorzichtig hé'. Haar eenmaal ontdaan van de nodige kledij heb ik nog nooit iemand aangetroffen die zó was toegetakeld. Haar gezicht was gespaard, maar voor de rest zat ze van onder tot boven onder de kneuzingen en blauwe plekken. Bij die aanblik kon ik m'n tranen niet bedwingen en sloot haar in m'n armen. Hoe moet dat nu verder, je kunt toch niet met zoveel schade gaan vrijen, liet ik haar weten. Ze had het geld echt nodig en gaf aan het wel aan te kunnen. Na afloop liet ze mij weten dat ze, samen met haar Russische kamergenoot, die getuige was geweest van de afranselpraktijken, aangifte hadden gedaan bij de Politie. Gevolg van deze aangifte was dat ze meteen van het park werd geweerd en te horen had gekregen hier nooit meer terug te hoeven keren. Ze vertelde me dat tijdens het verhoor – de gewiekste Bulgaar – de dader haast vrijuit was gegaan, maar dat de Russische kamergenoot als getuige de doorslag had gegeven haar verhaal als waar te bestempelen. De dader zal inmiddels wel weer op vrije voeten rondlopen, maar bij de strafmaat zal zeker ook een voorwaardelijke straf van toepassing zijn geweest. Het is dus oppassen geblazen voor deze pooier.
Wat is de conclusie van dit verhaal: neem voldoende zakelijke afstand met een dvp, want ze kunnen omslaan als een blok. Het kan dus voorkomen dat er in eerste instantie sprake is van een GFE, maar later omslaat in een pure éénzijdige geldkwestie. Ook hiervan zijn trouwens draadjes te vinden op dit forum.

Tot slot geeft forumlid @Wandering-stranger in zijn bijdrage #25 ons nog eens voor ogen wat te doen, alvorens op een dvp af te stappen. Wel een moeilijke opdracht hoor om vooraf 'huiswerk' te doen. Vraag is waar begin je. Meestal is de praktijk weerbarstiger dan wat de advertentie-opmaak of het mondeling contact vooraf ons doet meegeven als gevoel om er wél of niet op af te stappen. Zo geven meerdere positieve reviews over één dame op dít forum in ieder geval een goede indicatie.
Trippeltrappel

Terug
Naar boven